نسل جدید پارکت ها با طرح و رنگ های متنوع

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

این روزها با ورود نسل جدید پارکت ها با طرح و رنگ های متنوع، انتخاب های بیشتر و بهتری برای پوشش کف منزل و یا محل کار خود پیش رو دارید. پارکت جنس های مختلفی مانند کفپوش لمینیت، کفپوش چوب، کفپوش پی وی سی و کفپوش ال وی تی دارد.

پارکت نسبت به سنگ و سرامیک حس بسری گرما را تداعی می کند و فضای زندگی شما را لوکس و زیبا می کند و از سالم ترین کفپوش ها می باشد.چنانچه شما تمایل به جا به جایی به محلی دیگر را دارید می توانید پارکت را جمع آوری کنید بدون اینکه به کف اصلی آسیبی وارد شود. سرعت نصب بالا، طول عمر زیاد، نگهداری آسان و بی هزینه، تنوع در طرح و رنگ بندی و تعویض آسان، پارکت را در دسته پر طرفدارترین متریال ها در بازار خود قرار داده است. یکی از مزایای پارکت، نصب سریع و آسان آن است که نیاز به مصالح سنتی مانند گچ، خاک و سیمان ندارد؛ البته باید توجه داشت هنگام نصب انواع پارکت سطح کف محیط مورد نظر صاف و هموار باشد و استفاده از فوم مناسب حائز اهمیت است.

نسل جدید پارکت ها با طرح و رنگ های متنوع

  

پارکت لمینیت با نمای ظاهری طرح و چوب در نگاه اول همچون الوار به نظر می رسد. با توجه به اینکه عناصر رنگ، نور و فضا در طراحی دکوراسیون داخلی به یکدیگر وابسته هستند، انتخاب رنگ کار دشواریست ولی تنوع در طرح و رنگ پارکت لمینیت این مشکل را از پیش روی شما بر می دارد. پارکت لمینیت با مقاومت در برابر حرارت و صدا گزینه مناسبی برای منزل و یا محیط کار شماست. پارکت لمینیت ضد آب نیست ولی مقاومت خوبی در برابر آب دارد از این رو نگران آن نخواهید بودو با تی و دستمال مرطوب به خوبی تمیز خواهد شد. پارکت لمینیت تا حدود زیادی در برابر سایش و چرخش وسایل و مبلمان موجود در محیط نیز مقاوم است.

پارکت های چوبی در طرح ها و رنگ های متنوع بوده و از جنس چوب می باشد و به همین دلیل حس خوبی را در محل کار و یا منزل به شما می دهد. پارکت چوبی بیشتر از چوب درختانی مانند بلوط، گیلاس، گردو، کاج، صنوبر و افرا ساخته می شود و به لحاظ زیبایی و دوام با کفپوش های دیگر متفاوت است. پارکت چوبی  با توجه به اینکه بسیار کلاسیک و سنتی هستند به همان نسبت با استفاده از مبلمان و لوازم مناسب ساده و مدرن می شوند، بنابراین می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد. پارکت های چوبی به نگهداری مستمر نیاز دارد تا همیشه مثل روز اول جلوه خاص داشته باشد و محیطی گرم و دل انگیز به محل کار و منزل شما ببخشد.

نسل جدید پارکت ها با طرح و رنگ های متنوع

پارکت پی وی سی به علت ویژگی های ممتازی که دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای کف منزل و محل کار می باشد. ضد آب بودن از مهمترین ویژگی های این محصول است و می توان آنرا به راحتی با آب تمیز کرد؛ پارکت پی وی سی از مقاومت بالایی برخوردار است و در مکان های پر رفت و آمد و سخت، سالم می ماند. طرح، رنگ و مدل های متنوع این محصول بسیار زیاد است و در تمام نقاط منزل و محل کار و همچنین به دلیل ضد آب بودن پارکت پی وی سی می توان آنرا در پاسیو و آشپزخانه که همواره احتمال ریختن آب وجود دارد نیز نصب کرد. از پارکت پی وی سی می توان به عنوان عایق حرارت نام برد چرا که کف را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد و به لحاظ مصرف انرژی به صرفه است. روکش پارکت پی وی سی این امکان را فراهم ساخته که در برابر آتش سیگار، حرارت و اسید مقاومت زیادی داشته باشد و به همین دلیل برای بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مناسب می باشد.

نسل جدید پارکت ها با طرح و رنگ های متنوع

استفاده از رنگ ها و بافت متنوع و هارمونی آنها، همگون با هر آنچه که از یک پارکت با مشخصه های متفاوت انتظار داریم با پارکت ال وی تی قابل لمس است. این پارکت از ترکیب 8 لایه ساخته شده است و از امتیاز های ویژه ای که دارد می توان از ضد آب بودن، انعطاف پذیری بالا، بی صدا و مقاوم (هنگام راه رفتن)، دوام بالا، غیر قابل احتراق، عایق حرارت و صوت، مقاوم در برابر لکه ها،ضد باکتری و ضد کپک بودن این محصول می توان نام برد. این پارکت به دلیل قابلیت های زیادی که دارد، بسیار با دوام بوده و با وجود لایه محافظ سطحی که در برابر اسید مقاوم است، برای مکان های پر رفت و آمد مانند آزمایشگاه ها و بیمارستان ها که نیاز به شستشوی روزانه دارد مناسب می باشد.

گروه فروش شرکت آذران فضا نما آماده پاسخگویی به سوالات و همچنین مشاوره رایگان در امر آشنایی با محصولات خود و مورد نیاز مشتریان، شماره تلفن 8399 را اعلام کرده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe