میزهای کنفرانس و کارشناسی متفاوت در محیط اداری مدرن

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

محيط اداری يک سازمان می بايد بيانگر شخصيت و فرهنگ آن سازمان باشد . ضمن آنکه معيارهای تاثير گذاری و بهره وری را نيز برآورده سازد. روانشناسان بر اين عقيده اند که فرم طراحی يک محل و هويت فيزيکی و محيطی آن ، پيام مشخصی را در معرفی يک سازمان ارائه می نمايد .

اهمیت مبلمان اداری و دکوراسیون اداری بر همگان آشکار است. کارکانان وقت زیادی را در محیط اداری می‌گذرانند و به همین دلیل در چیدمان این فضاها اصول استاندارد باید در نظر گرفته شود. با استفاده از طراحی می‌توانید محیط را از یکنواختی خارج کنید و کارایی کارکنان را با ایجاد حس آرامش و امنیت بالا ببرید.میز اداری از عناصر اصلی مبلمان اداری است که افراد مدام با آنها سر و کار دارند و بر اساس جنس، طرح و امکاناتشان از کاربردهای متنوعی برخوردارند. نامتناسب و غیراستاندارد بودن میزها موجب آسیب‌های جدی برای کارکنان می‌شود و راندمان آنها در طولانی‌مدت پایین خواهد آمد.

میز کارشناسی ارزان یا میز اداری دست دوم هم می تواند قابل استفاده باشد و از طرف خریداران به دلیل ارزان قیمت بودن مورد استقبال قرار گیرد ولی هیچ تضمینی برای استاندارد بودن و بالا بودن کیفیت میز کارمندی وجود نخواهد داشت.

ادارات، شرکت‌ها و سازمان‌ها به واسطه فعالیت‌هایی که دارند مجهز به انواع مبلمان با کاربردی خاص و ویژه هستند. در این مکان‌ها شاهد میزهای متفاوتی مانند میز مدیریت، میز اداری، میز کنفرانس مدرن و ... هستیم. همان گونه که از اسم این نوع از میزها مشخص است هر کدام مربوط به شخص و بخش خاصی می‌باشد. وجود میز کنفرانس مدرن برای همه موسسات و ادارات و مراکزی که مشغول به فعالیت هستند ضروری و واجب بوده و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد. یک میز کنفرانس مهم در یک اداره و ارگان می‌تواند گویای بسیاری از ویژگی‌های آن مجموعه باشد. پس در انتخاب و خرید آن باید نهایت سعی و دقت را به کار برد تا انتخابی درست و اصولی داشته باشیم. در این مقاله سعی داریم تا توضیحات جامع و کاملی در خصوص میز کنفرانس، انواع آن و نکات قابل توجه در هنگام خرید این میز در اختیار شما قرار دهیم.

به طور کلی بخشی از فضای یک اداره و یا سازمان به میز کنفرانس تعلق دارد. معمولاً این فضا به اتاق کنفرانس معروف است. از میز کنفرانس برای برگزاری جلسات مهم و کنفرانس ها و دیدار با مشتریان و یا حتی برگزاری کلاس‌های آموزشی استفاده می‌شود. معمولاً صاحبان مشاغل و مدیران برای تهیه میز کنفرانس به دلیل اهمیت آن نهایت دقت و وسواس را به خرج داده و بهترین و مناسب‌ترین نمونه را برای اتاق کنفرانس خود تهیه می‌کنند. میز کنفرانس مدرن هم به مراتب خیلی با کیفیت‌ تر و از نظر ظاهر نیز خیلی شکیل‌تر از میزهای کنفرانس معمولی هستند. میزهای کنفرانس مدرن معمولاً مدلی متفاوت‌ تر از میزهای کنفرانس معمولی داشته و حتی در مدل‌های سه بعدی نیز طراحی شده‌اند. جنسی که برای ساخت میز کنفرانس از آن استفاده می‌شود ام دی اف، شیشه، چرم، آلومینیوم و یا ترکیبی از این‌ها می‌باشد. معمولاً برای شرکت‌ها و موسساتی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده‌اند میز کنفرانسی در سایز کوچک و برای شرکت‌های بزرگ با سابقه فعالیت طولانی میزهایی بزرگ و مدرن گزینه مناسب‌تری هستند.

اندازه و مدل میز کنفرانس مدرن:


در هنگام خرید میز کنفرانس مدل باید به نکات زیر توجه داشت.

اندازه میز کنفرانس مدرن خریداری شده باید متناسب با فضایی باشد که قرار است در آن محل قرار داده شود. سعی کنید از میزهای بیضی و یا مستطیل شکل برای اتاق کنفرانس خود استفاده کنید و به تناسب ارتفاع میز کنفرانس و صندلی کنفرانس دقت کنید. معمولاً اندازه میز کنفرانس از 2 متر تا چندین متر بنا به کاربرد و درخواست مشتری تهیه می‌شود.
میز کنفرانس باید به گونه‌ای خریداری شود که در صورت پذیرایی از مهمانان فضای لازم برای پذیرایی را داشته باشد.
 در هنگام خرید میز کنفرانس مدرن باید به رنگ آن نیز توجه داشت. رنگ انتخابی باید با نور سالن و مکان میز کنفرانس متناسب باشد. رنگ‌های تیره معمولاً از ارجحیت بالاتری برخوردار هستند. ولی اگر طراحی و رنگ اتاق کنفرانس شما تیره می‌باشد از میزهایی با رنگ روشن در این بخش استفاده کنید.
بلند یا کوتاه بودن پایه‌های میز کنفرانس مدرن می‌تواند برای استفاده کنندگان از آن ایجاد مشکل کند. ارتفاع استاندارد برای میز کنفرانس مدرن 75 سانتی متر است که به این نکته باید توجه داشت.

به کارگیری زوایا و اشکال هندسی ساده و زیبا در طراحی محصول و استفاده از ساختار فلزی پایدار در کنار سطوحی که به خوبی حس طبیعت را تداعی می کنند ترکیبی از زیبایی و اصالت را در سری تسلا ایجاد کرده است.

نو آوری در طراحی ظاهری و ساختار سیستم آذران فضا نما ترکیبی منطقی، پایدار و در عین حال زیبا را خلق کرده است.
همنشینی مناسب پروفیل های آلومینیوم با عرض 83 میلیمتر در لبه های طولی میزها وزیر فایلینگ، فضای کاری ایده آل و نظام یافته ای را به تصویر می کشد.
مدل های میزهای کارشناسی متفاوت از ست های دکوراسیون اداری آفن میباشند که علاوه بر زیبایی خاص و خارق العاده دارای کارایی بسیار مناسب و کیفیت ماندگار هستند .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe