میزهای مدیریتی چه تفاوتی با میزهای کارشناسی معمولی دارند؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

انواع مختلف میزهای اداری

در یک محیط کاری هر کس وظیفه‌ای دارد؛ از این رو، نیاز است تا برای افراد با کارهای مختلف میزهای مخصوص و متنوع در نظر گرفته شود. تخصصی کردن میزهای کار برای کارکنان موجب ساده کردن انجام کار برای آن‌ها می‌شود.

یکی از میزهایی که در ادارات از آن استفاده می شود، میز منشی است. میز منشی برای انجام کارهای او بسیار مناسب است و تمام امکاناتی که یک منشی می‌خواهد را در اختیارش  قرار می‌دهد. به دلیل این‌که میز منشی در ابتدای ورود به شرکت قرار گرفته است، باید از لحاظ طراحی و رنگ بسیار جذاب بوده و در عین حال از استانداردهای میزهای اداری پیروی کند. منشی ها معمولاً با اسناد و مدارک کار دارند، پس لازم است تا محلی برای نگهداری اسناد و مدارک مختلف در دسترس داشته باشند. میز منشی باید جوری طراحی و ساخته شده باشد که سایر کارکنان و ارباب رجوع در هنگام ورود به دفتر و محل کار به پشت آن اشراف نداشته باشند.

میز کارشناسی نیز از انواع دیگر میزهای اداری است. این میز برای تسهیل کار برای کارشناسان حاضر در محل کار ساخته و استفاده می‌شود. میز کارشناسی باید صفحه ای بزرگ داشته باشد تا در هنگام کار روی آن فرد بتواند تمام امکانات مورد نیاز خود را در آن داشته باشد. همچنین، با توجه به گذراندن ساعات طولانی میز کارشناسی باید از اصول ارگونومیک پیروی کند تا کمترین مشکلات برای سلامتی فرد را به وجود بیاورد.

میز مدیریت در یک فضای کاری پیش از همه باید نشان دهنده شأن مدیر باشد. این میز باید بزرگ بوده و از متریال بسیار خوب ساخته شده باشد. بهتر است سیستم فایلینگ مورد نیاز مدیر نیز در دل میز او تعبیه شده باشد تا دسترسی به مدارک و لوازم مورد نیاز مدیر آسان باشد.

میز مدیریت -مبلمان اداری آفن

میز مدیریتی چه ویژگی هایی دارد؟

این که میز مدیریت واجد چه خصوصیاتی باشد، کاملاً به محیط کار و سلایق مدیر بستگی دارد. بی شک میز مدیریت یک میز ساده نیست. طراحی و ساخت این میز باید با حساسیت و دقت انجام شود. میز مدیریت علاوه بر این که نشان دهنده شأن مدیر است، بر پرستیژ شرکت نیز اثرات مثبت و یا منفی می‌گذارد.

برای این که بتوان محیط کاری و خصوصاً اتاق مدیریت را شیک و آراسته کرد، نیاز به میز مدیریت است. میزهای مدیریتی از ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده اند و ابزار آلات و دسته های آن ها از انواع مرغوب و درجه یک به شمار می آیند.

میزهای کارشناسی چند نوع دارند؟

میزهای کارشناسی با توجه به نوع کار افراد در یک محیط کاری دارای تفاوت هایی نیز هستند. انواع مختلفی از میزهای کارشناسی با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارند که مدیران شرکت ها با توجه به بودجه مورد نظر آن‌ها را برای کارکنان خود تهیه می کنند. این میزها علاوه بر ظاهر مناسب و کارایی بالا باید بر اساس اصول ارگونومیک ساخته شده باشند تا طی ساعت های کار طولانی در محل کار سلامتی پرسنل و کارشناسان حفظ شود.

آیا تفاوت چشمگیری میان میز مدیریت و میز کارشناس وجود دارد؟

بی شک به دلیل ماهیت متفاوت کار مدیران و کارشناسان، تفاوت های زیادی در ظاهر و کارایی میزهای مدیریت و کارشناسی وجود دارد. تفاوت های ظاهری شامل اندازه های میز، متریال و ابزار آلات به کار برده برای ساخت میز و  کمد و سیستم فایلینگ تعبیه شده روی میز است.

مبلمان اداری آفن با ساخت انواع میزهای مدیریتی و کارشناسی، توانمندی خود در زمینه ساخت انواع میزها و مبلمان اداری را به همه ثابت کرده است. این گروه صنعتی با تکیه بر تیم کارشناسی کارآزموده و طراحان هنرمند و خلاق خود، میزهایی مدیریتی شایسته بزرگ‌ترین مدیران ایرانی را با پیروی از استانداردهای روز اروپا و آمریکا می سازد.

 مبلمان اداری آفن

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe