مدیریتی متفاوت در فضایی متفاوت

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

اهمیت و نحوه‌ی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت  

اهمیت و نحوه‌ی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت : برای این‌که اتاق رئیس را متفاوت نشان دهید می‌توانید از موقعیت اتاق در ساختمان استفاده کنید.نیاز داریم به این فکر کنیم که  بهتر است در بالاترین یا پایین‌ترین طبقه ساختمان باشد یا اینکه همه نقاط مجموعه با گرایش به مرکزیت به اتاق مدیر ختم شوند.حتی به ورودی اتاق مدیر نیز باید بسیار توجه شود. این ورودی باید دعوت‌کننده باشد، دری که در یک حفره داخل دیوار قرار گرفته یا مصالح خاصی برای ساخت آن به کار رفته یا از نورپردازی ویژه‌ای در کناره‌های آن استفاده شده.آری ورودی اتاق شما  می‌تواند یک ورودی متفاوت باشد. وقتی وارد اتاق می‌شوید قبل از هر چیز باید خود مدیر را پشت میزش ببینید، حال اینکه در بسیاری از دفاتر برای دیدن مدیر باید از کنار میز کنفرانس بگذرید تا بتوانید او را ببینید.

اتاق مدیریت مدرن با چیدمان قهوه ای و خاکستری

اهمیت و نحوه‌ی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت : سلسله مراتب چیدمان اتاق مدیر باید به‌گونه‌ای باشد که مراجعان نخستین چیزی که می‌بینند مبلمان اداری مدیر باشد نه میز کنفرانس یا کتابخانه. برای پذیرایی خودمانی‌تر، یک نیم‌ست جلوی میز مدیر نیز گزینه ایده‌آلی است. میز و صندلی کنفرانسی هم بهتر است در صورت امکان به اتاقی در جوار اتاق مدیر منتقل شود یا در همان فضا کنار دیوار قرار گیرد. برای جدا‌سازی‌ قسمت‌های مختلف اتاق می‌توان از دیوارهای جداکننده متحرک نیز استفاده کرد. برای متفاوت جلوه دادن این فضا نسبت به سایر قسمت‌ها، می‌توان از مصالحی متفاوت و با کیفیتی بالاتر استفاده کرد یا سبک این اتاق را به‌طور کلی تغییر داد. برای مثال در مجموعه‌ای مدرن می‌توان اتاق مدیریت را کلاسیک طراحی کرد.
مساله مهم دیگر که باید به آن توجه نمود میز کار مدیر می‌باشد. میز مدیریت باید به شکلی باشد که هنگام ورود کارکنان یا مشتری چشم‌گیر و زیبا به نظر آید. اتاق مدیر هر چه قدر ساده‌تر باشد بهتر است. همچنین استفاده از فایل اداری و کمد و میز طراحی شده با چوب به اتاق رسمیت خاصی می بخشد. باید در نظر داشته باشید که انتخاب مبلمان، میز، کمد، رنگ دیوارها و نورپردازی باید به صورت یکنواخت با هم باشند. 

اتاق مدیریت و میز مدیریت خاکستری

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق‌های مدیریتی کوچک باید به تجمیع وسایل و مبلمان‌ها فکر کرد. گاهی اوقات پیش می‌آید که شخص دیگری هم باید در اتاق و در کنار مدیر حضور داشته باشد. اگر امکان آن وجود ندارد که برای این شخص میز و فضای جداگانه ای در نظر گرفته شود، می‌بایست میزهای مدیریتی را از گونه‌ای انتخاب کرد که شخص دیگری هم هم‌زمان بتواند از آن استفاده کند. البته باید در نظر داشته باشید که فضای مناسب برای جانمایی صندلی و حرکت راحت آن نیز وجود داشته باشد. طراحی دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت کار سختی نیست و باید در طراحی آن مانند دیگر فضاهای کاری و اداری نکته‌های گفته شده در این متن را به کار برد تا به دکوراسیونی کارآمد و جذاب دست پیدا کرد البته در این راه کمک گرفتن از اهالی فن متخصص نیز می‌تواند بسیار کارساز باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe