متخصصان و طراحان شرکت آفن

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

دپارتمان طراحی شرکت آذران فضا نما ( آفن ) از تخصصی ترین  واحدها در مجموعه آذران فضا نما می باشد. که تشکیل شده از تیمی حرفه ای از معماران و طراحان داخلی ست که در کنار ارائه خدمات طراحی، به منظور معرفی و مهارت کارفرمایان به محیط زندگی و فضای کاری خود اقدام به ارائه تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی می نمایند. مجموعه ی آذران فضا نما در کنار واحد نظارت به منظور اطلاع و آشنایی کارفرمایان خود که شامل مهندسین مشاور و مجریان ساختمان، در موارد خاصی اقدام به تهیه دستورالعمل منطبق بر اســتــانــداردهــا می نمایند که قبل از اجرای هر پروژه، نقشه ها، اسناد و مدارک مرتبط را در اختیار ایشان قرار می دهد.

متخصصین آذران فضا نما در تحقیقات و بررسی هایی در باب طراحی دکوراسیون و طراحی های متعدد به بررسی طراحی رنگ در طراحی داخلی پرداختند .در طراحی داخلی توسط رنگ ها شاید  رنگ مشکی برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد علاقه همه افراد نباشد اما  با استفاده از رنگ های مکمل رنگ سیاه در مبلمان ، دیوارپوش ها ، کف پوش میتوان یک دکوراسیون مدرن در عین حال بسیار جذاب ایجاد کرد. در پروژه ای از رنگ های طوسی برای مبلمان و زرد آبی سبز تیره برای  دیوار پوش ها و کفپوش ها  استفاده نمودیم.در بعضی موارد می توان برای ایجاد حس گرمی و از بین بردن سردی رنگ سیاه از چوب در دیوارپوش ها یا کف پوش های پی وی سی  استفاده نمود.در ادامه به بررسی موارد چند پروژه می پردازیم.

در طرح دکوراسیون و مبلمان یک اتاق نشیمن با سقف بلند که مرکز اصلی یک خانه خاص بود. دکوراسیون داخلی این خانه ۲۷۰ متر مربعی بر پایه تم رنگی مشکی انتخاب شد البته در ظاهر اینطور به نظر نمیرسید ولی پنجره های بزرگ که باعث ورود نور زیاد به داخل نشیمن میشود موجب وسیع تر بودن محیط بود.

دکوراسیون داخلی

استفاده از مبلمان سبز تیره و زرد و با نشیمن و راحتی بسیار عالی سبب ایجاد لحظات آرامش بخش و تسکین دهنده در فضایی که در آن از سنگ مرمر استفاده شده بود گردید و از سقف کاذب جهت پوشش سقف استفاده شد. برخی دیوارپوش ها با بافتی که دارند حس یک خانه ی روستایی را القا میکنند.

از ایده های جالبی که به موجب تجربه بالای طراحان آذران فضا نما انجام گرفت قسمت نشیمن، قرار دادن لوستر(آویز)مدرنی در آن فضا بود. یک کاناپه خاکستری با کوسن های زرد رنگ به زیبایی و جلوه فضا کمک شایانی نمود و وجود چند کوسن آبی باعث ایجاد هارمونی بهتری بین این رنگها شد. همچنین طراحان آفن با تک صندلی های آبی توانستند همخوانی خوبی در فضا ایجاد کنند.

نور لوسترهای مدرن گردان بر روی میزها در مرکز فضای نشیمن پخش می شود. سقف کاذب شومینه ای که در داخل نشیمن قرار دارد می تواند معلق و آویزان طراحی شود و به عنوان منبع اصلی گرما برای آشپزخانه و نشیمن عمل میکند. تم و سبک را هم در دسته های صندلی می توان حفظ نمود و به صورت مربع های مشکی طراحی کرد.

و اما طراحان آفن با گذاردن میز ناهارخوری سفیدی به عنوان رنگ خنثی کنار صندلی های سبز تیره و زرد توانستند وزن فضا را تغییر دهند.

به خاطر داشته باشید طراحان آذران فضا نما با همراهی شما در تسهیل کار شما نقش بسزایی خواهند داشت. حتی در مواردی ساده که به نظر میرسد در دکوراسیون داخلی به راحتی قابل حل هستند یک ایده ی از سر تجربه می تواند در هر چه بهتر و سریعتر انجام شدن طراحی داخلی محیط شما موثر باشد.

طراحان آفن برای طراحی و سـاخـت یک پروژه در مراحل زیر شما را همراهی می کنند.
مـرحـلـه اول: بــازدیــد از پـروژه شما توسط کارشناسان فروش همراه کارشناس طراحی جهت برداشت پلان اولیه و دریافت خواسته های شما می باشد.
مرحـلـه دوم: طراحی اولیه بر اساس خواسته های مشتری که می تواند به صورت دو بعدی و سه بعدی باشد .
مرحلـه ســوم: ارائه طرح های اولیه به مشتری جهت دریافت تاییدیه یا تغییرات احتمالی .

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe