مبلمان اداری قابل استفاده چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

چطور می فهمیم مبلمان اداری مورد استفاده قابل اعتماد است؟

بر خلاف مبلمانی که در خانه های ما مورد استفاده قرار می گیرند و ممکن است هر چند وقت یکبار عوض شود، مبلمان اداری دارای بازه زمانی استفاده بیشتری نسبت به مبلمان در منازل هستند. به این ترتیب آنها تمایل به سایش و پاره شدن دارند که همین دلیل باعث می شود که مبلمان مورد استفاده قابل اعتماد نباشد. حقیقت این است که بسیاری از خریداران نمی توانند مبلمان با کیفیت و جدید را تشخیص دهند و در واقع فکر لازم پیش از خرید مبلمان اغلب در شرایطی که برای آن اقدام می شود، صورت نمی گیرد.

قیمت مبلمان اداری

گاهی اوقات مبلمان مورد استفاده تنها یک چهارم هزینه های مبلمان جدید ما هستند، که به مالک کسب و کار اجازه می دهد تا پرداخت های کمتری را انجام دهد، در حالی که حرکتی بنظر حرفه ای می آید. برای مثال، شرکت ها اغلب می توانند تا هشتاد درصد هزینه های مبلمان جدید را ذخیره کنند. این تنها به این دلیل است که مبلمان  قدیمی دارای کیفیت و طول عمر زیادی هستند.پس تمام اهمیت انتخاب مبلمان مرغوب و ماندگار کیفیت آن نیست، بلکه کمیت مناسب هزینه ای در مقابل کیفیت یک مبلمان اداری ماندگار گزینه ی بسیار حايز اهمیتی ست.

مبلمان اداری قهوه ای در اتاق مدیریت

چقدر خرید مبلمان اداری بر پایه محیط زیست اهمیت دارد؟

مبلمان اداری استفاده شده که دوباره به فروش منجر نمی شوند اغلب به دفاتر دفع زباله ارسال می شوند. در واقع، بسیاری از فضاهای کسب و کار تمایل به استفاده از این مبلمان استفاده شده ندارند. اما بسیاری از مبلمان اداری استفاده شده در شرایط نسبتا خوبی هستند زمانی که مبلمان اداری جدیدی به عنوان جایگزین آنها استفاده می شوند.پس باعث می شود بتوان آن ها را اصلاح کرد تا به عنوان مبلمان اداری جدید مورد استفاده قرار گیرد. بسیاری از فروشندگان این نکته را ارائه می دهند که مبلمان استفاده شده را به مشتریان خود ارائه دهند تا نه تنها به این دلیل که حس کسب و کار را خوب می کند بلکه همچنین اینکار به دلیل تعهد خود به بازیافت و استفاده مجدد از مبلمان های اداری قابل استفاده است.

دانش بیشتر در زمینه چگونگی خرید مبلمان اداری به  شما در انتخاب بهترین مبلمان اداری در راستای نیازهایتان کمک می کند. به موجب این، مبلمان اداری آفن در اشکال و اندازه های مختلف ساخته و طراحی شده اند. با توجه به خرید مبلمان اداری مناسب، بسیار مهم است که شما اطمینان داشته باشید که نوع مبلمان یک اندازه مناسب برای میزان افرادی است که در محیط کاری اداری شما از آن استفاده می کنند. در ابتدا  تعیین کنید از مبلمان اداری برای استفاه چه کاری و چه کسانی می خواهید خریداری کنید. به عنوان یک قانون کلی، به هر فرد باید حداقل ۶ متر مربع فضا اختصاص داده شود، که یک مقدار ایده آل از مقدار سطح در فضای اداری است و به راحتی یک صندلی و میز را در خود جای می دهد. 

علاوه بر این، توجه به سایر عوامل مورد بررسی در هنگام خرید مبلمان اداری مانند: 

فضای موجود در محل کار

 زیبایی شناسی مبلمان اداری انتخابی در فضا

 تصویری که می خواهید ایجاد کنید

عملکرد مبلمان اداری در فضا

 مقدار بودجه انتخابی برای خرید مبلمان با کیفیت می تواند شما را در گزینش مناسب تر راهنمایی کند.

در هنگام خرید مجموعه ای از مبلمان اداری را برای فضای خود خریداری کنید .بهتر است میز اداری و فایل های جانبی را با کشوهای ذخیره سازی در کنار هم برگزیده شوند. اگر شما میز کانتر اداری برای فضای پذیرش خریداری می کنید، آن را با اتاق انتظار و صندلی پذیرایی خود هماهنگ کنید. این بدان معنا است که هر فضا را بر حسب ماهیت خود چیدمان کنید. برای اتاق مدیریت، میز و صندلی مدیریت، برای اتاق مالی و حسابداری، مبلمان مرتبط و  برای هر فضای دیگری نیز به این شکل چیدمان کنید.

گروه طراحی آذران فضا نما دوباره این گزینه را یادآوری می کند که گزینه ی با دوام بودن را در نظر بگیرید. مبلمان اداری آفن دارای دوام بالاتری هستند و از انواع مختلفی از سبک ها و پوشش ها استفاده می کنند، در حالیکه مبلمان اداری مرغوب در عین حال متفاوت نیز می توانند هم دارای زیبایی باشند هم  سبکی متفاوت را ارائه دهند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe