رنگ مناسب برای مبلمان فضای اداری کدام است

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

امروزه فضاهای اداری به اماکنی تبدیل شده اند که اکثر ما، بیشترین اوقات روزمان را در آن سپری می کنیم. قطعا یک محیط کاری با فضایی ساده و به دور از ایده های خلاقانه در طراحی دکوراسیون، خستگی و ضریب خطای کارکنان را افزایش خواهد داد.  در صورتی که در کمپانی های بزرگ و موفق، به مبلمان اداری و فضای کاری که پرسنل در آن فعالیت دارند، توجه ویژه ای می شود. مدیران ارشد اینگونه از کمپانی ها بر این باورند که نوع محیط، بر اثر پذیری و بروز خلاقیت کارکنانشان تاثیر مستقیم خواهد داشت.

اگر به تازگی کسب و کاری را راه اندازی کرده اید و یا به دنبال تغییر دکوراسیون فضای کار خود هستید، باید به نکات ویژه ای توجه داشته باشید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. انتخاب رنگ برای دفتر کار، چه فضای کوچک چه بزرگ ، به شخصیّت و علایق شما بستگی دارد. اما تحلیل ویژگی های خاص میز کار و برنامه ریزی فرآیند انتخاب رنگ را آسانتر خواهد کرد. قبل از انتخاب رنگ برای دفتر کار در نظر گرفتن عوامل گوناگون مهم است. به عنوان مثال، رنگ می تواند اتاقی را کوچکتر، بزرگتر، گرمتر یا سردتر کند. در نهایت، اینکه چه رنگی برای دفترتان انتخاب کنید یک انتخاب شخصی است. رنگی را انتخاب کنید که دوست دارید با در نظر گرفتن بهترین گزینه ها.

مبلمان راحتی برای منزل


چه چیزهایی در انتخاب من باید مورد نظر قرار گیرد؟

اندازه دفتر را مد نظر قرار می دهیم. اگر مایلیم اتاق بزرگتر به نظر برسد، مبلمان اداری سفید یا رنگهای روشن را انتخاب کنیم. همراه با مبلمان اداری روشن سقف سفید نیز به بزرگتر به نظر رسیدن یــک اتاق کمک میکند. اگر فضا بزرگ و سرد به نظر میرسد، مبلمان اداری با رنگهای تیره می توانند آن را گرمتر کنند.

بعد از آن هنگام انتخاب رنگ مبلمان اداری و فضا برای دفتر کار خانگی یا اداری خود، شخصیت خود را در نظر بگیریم. اگر میخواهیم حس انرژی و احساس را در فضا ایجاد کنیم از مبلمان اداری و اجزایی با رنگ های گرم استفاده کنیم؛ مبلمان اداری قرمز، سبز زرد. اگر مایلیم تاثیری آرام بخش ایجاد کنیم از مبلمان اداری با رنگ های سردی چون سبز و بنفش قرمز استفاده کنیم. 

حالا عنصر مهم نوع نور دفترمان را تعیین کنیم. حباب های تابان در مقایسه با نوع فلورسنت یا نور طبیعی، درخشش گرمتری دارند. اگر دفتر کارمان دارای نور طبیعی زیادی است، رنگهای روشن آن را کورکننده خواهند کرد. هنگامی که گزینه هایمان را محدود کردیم، نمونه رنگ ها را به دفتر کارمان بیاوریم. همچنین میتوانیم درباره تعداد مشخصی از مبلمان اداری و  رنگهایشان با کارشناسان آذران فضا نما مشورت هایی داشته باشیم که در انتخاب مبلمان اداری درست برای فضایمان گزینه های بهتر و مناسب تری را داشته باشیم.

مبلمان اداری در فضای کاری مدرن


مرحله ی پایانی خرید مبلمان اداری مناسب و چیدمان فضا چیست؟

پس از تهیه لیست، نوبت به خریداری نمودن مبلمان اداری خواهد رسید. اگر سلامت خود و اطرافیان برایتان اهمیت دارد، سعی کنید فقط از میان محصولات ارگونومیک اقدام به خرید نمایید. جدای از ارگونومیک بودن میز و مبلمان اداری باید به زیبایی و فضای آن هم توجه شود. قطعا بی نظمی در اتاق کار و مبلمان اداری، جلوه ای نامطلوب به محیط خواهد بخشید؛ لذا سعی کنید به دنبال مبلمان اداری بگردید که حاوی کشو و فایل باشد. در این صورت می توانید اسناد و مدارک مورد نیاز خود را در کشوهای میز جای دهید. این ویژگی ست مبلمان اداری، تا حد ممکن از بروز شلختگی و بی نظمی در فضای کار جلوگیری خواهد کرد. اندازه و طراحی مبلمان اداری از دیگر مسائل قابل توجهی می باشد که با تکیه بر آن می توانید نحوه چینش وسایل روی میز و محل قرار گیری سیم های رایانه را تعیین کنید. پس از بررسی ویژگی های مبلمان اداری، پای سلیقه و تجربه به میان خواهد آمد. 


مبلمان راحتی

قطعا نوع مبلمان اداری و وسایل مصرفی در فضای کاری شما، بیان گر سبک، سلیقه و نگرش شما خواهد بود. ممکن است شما به متریال چوب، شیشه، فلز و یا ترکیبی  علاقمند باشید که خوشبختانه دستتان در این زمینه به کلی باز خواهد بود؛ فقط باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که هارمونی، مابین عناصر موجود، برقرار باشد؛ رسیدن به این اصل، مستلزم شناخت و آشنایی با اصول زیبایی شناسی می باشد.زمانی که اگر نتایج پایانی تهیه مبلمان اداری تان را می توانید با تجربیات و تخصص مشاوران و متخصصان آفن تطبیق دهید.





 



اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe