راهکارهای هوشمندانه در استفاده از میزهای کنفرانس

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

امروزه یکی از ملزوماتی که به مبلمان اداری اضافه شده است میز کنفرانس است که مطمئناً نبود آنها در خیلی از شرکت‌ها احساس خواهد شد. به‌ویژه اگر شما فضای کافی داشته باشید و بخشی را به عنوان اتاق کنفرانس در نظر گرفته باشید، حتماً به وجود یکی از این میزها نیاز خواهید داشت.

به دلیل اینکه اتاق کنفرانس محل مذاکرات مهم شما خواهد بود، باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. اینکه چه رنگ و جنسی داشته باشد، به دکوراسیون فضای داخلی شما بستگی دارد.

داشتن فضا و میز جدا برای کنفرانس قطعاً تأثیر مثبتی در مراجعه‌کنندگان خواهد داشت و جلوه بهتری از شما در چشم آنها به نمایش خواهد گذاشت.

مبلمان اداری - آذران فضا نما

مشخصات میزهای کنفرانس

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که در انتخاب میز کنفرانس اهمیت دارد راحت بودن آن است. باید در نظر داشته باشید که ممکن است مجبور باشید چندین ساعت از یک روز کاری را مجبور باشید پشت میز کنفرانس خود بگذرانید؛ بنابراین، صندلی‌هایی که برای این میز در نظر می‌گیرید باید از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار باشند.

طراحی و مدل صندلی‌ها باید طوری باشد که افراد با نشستن در طولانی‌مدت روی آن احساس خستگی نکنند. دسته‌های صندلی باید برای قرار دادن آرنج روی آن مناسب باشند. در نرم بودن و خشک بودن جنس صندلی‌ها باید تعادل در نظر گرفته شود.

جنس میز کنفرانس هم اهمیت خود را دارد. اگر بتوانید با کمی هزینه بیشتر یک میز کنفرانس خوب تهیه کنید تا مدت‌ها دیگر نیازی ندارید دوباره برای آن هزینه کنید. اگر میز با کیفیت داشته باشید نگران اینکه با ریختن یک لیوان نوشیدنی روی آن ممکن است چه بلایی سرش بیاید نخواهید بود. جنس میزها ممکن است از چوب، ام‌دی‌اف، فلز و شیشه و... باشد که هر کدام جلوه و زیبایی خاص خود را دارند.

اندازه فضایی که قرار است به میز اختصاص دهید را حتماً مد نظر داشته باشید. میزهای کنفرانس به شکل‌‌های مستطیل، مربع یا گرد هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود هر شکلی که می‌خواهید انتخاب کنید.

اهمیت نورپردازی در میز کنفرانس هم کم نیست و بخشی از زیبایی میز با نورپردازی نمایان خواهد شد. داشتن نور کافی در این فضا نیز از اموری است که نباید به آن بی‌توجه بود و با نور طبیعی یا نورهای مصنوعی تأمین می‌شود.

برای برقراری ویدئو کنفرانس به میزهایی نیاز دارید که بتوانند این امکان را برای شما فراهم کنند و همچنین می‌توانید یک ال‌سی‌دی در اتاق نصب کنید که تمام افراد به آن اشراف داشته باشند و رسمیت بیشتری به فضای خود ببخشید.  

 میز کنفرانس - آذران فضا نما

یکی از هوشمندی‌هایی که در انتخاب میز کنفرانس باید به خرج بدهید، این است که چند نفر قرار است از این میز استفاده کنند. میزهای کنفرانس به‌صورت دونفره، شش‌نفره، هشت‌نفره، ده‌نفره یا بیشتر وجود دارند. بعضی از میزها نیز مدولار هستند یعنی این قابلیت را دارند که قطعاتی به آنها اضافه یا از آنها کم شود تا افراد بیشتر یا کمتری از آن استفاده کنند. در واقع اندازه میزهای مدولار قابل تنظیم است و دست شما را باز می‌گذارد. فکر می‌کنم انتخاب میزهای مدولار برای شرکت‌هایی که جلسات و کنفرانس‌های متعدد با تعداد افراد متغیر برگزار می‌کنند منطقی‌تر باشد.

در کل، میزهای کنفرانس در مدل‌های مختلف ارائه می‌شوند. برخی از آنها میان باز هستند که باعث می‌شود پذیرایی از افراد ساده‌تر انجام شود. فرم و طرح صفحه میز و پایه‌ها نیز بسیار متنوعند و بسته به کاراییشان انتخاب می‌شوند.

میزهای کنفرانس میان باز و گرد در فضاهای بزرگ کاربرد بیشتر دارند، به‌ویژه اگر قرار باشد افراد مدت طولانی از میز استفاده کنند و در این میان چند بار از آنها پذیرایی صورت بگیرد.

برای سفارش هر نوع میز کنفرانسی به همراه صندلی می‌توانید با گروه صنعتی آفن تماس بگیرید و با انتخاب میز کنفرانس مناسب فضایتان، منتظر موفقیت‌های کاری هرچه بیشتر خود باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe