دیوارپوش های پی وی سی مناسب ترین گزینه برای دکوراسیونهای مدرن

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

امروزه  دیوارپوش های پی وی سی یکی از عوامل زیبایی و یکی از پر کاربرد ترین مصالح در طراحی و دکوراسیون داخلی به حساب می آید. دیوارپوش های پی وی سی آذران فضا نما با طیف های رنگی و طرح های گوناگون با توجه به علایق مشتریان، هر نوع سلیقه ای را پاسخگو هستند و دنیایی از زیبائی و تنوع را  در محیط شما به ارمغان می آورند. همچنین شما می توانید با نورپردازی و بازی با سایه های تشکیل شده بر روی دیوارپوش های پی وی سی نماهای شگفت انگیزی ایجاد کنید.

دیوارپوش های پی وی سی توخالی هستند و وزن بسیار کمتری نسبت به ام دی اف ها دارند، بنابراین بعلت سبکی، در شاخه های ۶ متری، برای فضاهای با ارتفاع زیاد و همینطور پوشش سقف، استفاده می شوند .

دیوارپوش پی وی سی

این دیوار پوش های پی وی سی قابل تنظیم بوده و می توان آنها را به صورت افقی یا عمودی (که اجرای آن به صورت عمودی متداول تر است و سقف را بلندتر نشان می دهد) و دیوار پوش ها با هر زاویه ای بر روی انواع سطوح به آسانی با استفاده از میخ، منگنه، پیچ یا چسب نصب نمود.  برای دیوارهایی که نم و رطوبت دارند بهتر است از دیوارپوش های پی وی سی نسبت به سایر دیوارپوشها مثل رنگ ، کاغذ دیواری ،دیوارکوبهای ام دی اف و ... استفاده شود .


دیوارپوش ها در رنگهای متنوع  در طرح های متفاوت و مدرن جهت طراحان دکوراسیون نوین آماده ی انتخاب شماست.

چگونه دیوارپوش مناسب انتخاب کنیم ؟

دیوارپوش های تیره آرامش بخش هستند ، اما از طرفی اتاق های بزرگ با دیوارپو ش های پی وی سی تیره رنگ را کوچک نشان می دهند ، طرح های سفید دیوارپوش پی وی سی و یا تکراری می توانند فضا را روشن تر و فضاهای کوچک را بزرگ تر جلوه دهند و فضا را منحصر به فرد کنند. ترکیب دیوترپوشهای پی وی سی تیره و روشن در کنار هم زیبایی تمام را به همراه می آورد.


دیوارپوش های پی وی سی بارنگ های روشن و خنثی اتاق را روشن تر و بزرگ تر جلوه می دهند و مثل همیشه سفید جزء اولین گزینه ها است. از کاربردهای این تکنیک در دکوراسیون می توان به دیوارپوش های فضاهای تجاری و مغازه ها اشاره کرد ، که با ایجاد پس زمینه ای خنثی، محصولات بیشتر و بهتر به نظر می رسند و در عین حال زیبایی بصری دیوارپوش ها حفظ می شود.


دیوارپوش های نارنجی و قرمز خصوصیاتی شبیه نزدیک به هم دارد، دیوارپوش پی وی سی به رنگ قرمز باعث هیجان می شود و همچنین اشتها را زیاد می کند، نارنجی هم خصوصیات رنگ قرمز را داراست اما در عین حال حس گرما و صمیمت ایجاد می کند. از رنگ قرمز و نارنجی برای فست فود ها و همچنین از رنگ نارنجی در اتاق نشیمن و جایی که افراد خانواده دور هم جمع می شوند ، استفاده کنید.


اگرقصد دارید در مکانی به استراحت بپردازید از دیوار پوش های پی وی سی مدرن با طیف های ملایم و روشن آبی استفاده کنید، ترکیب آبی و سفید یک ترکیب کلاسیک است. طیف های مختلف آبی و سفید می توانند به خوبی کنار هم بنشینند و ترکیبی زیبا را خلق کنند آبی تیره در کنار سفید مات و کرم یا آبی روشن در کنار سفید براق، شما به راحتی می توانید به این ترکیب ها اعتماد کنید.


اگر خواهان فضایی پر از انرژی و هیجان هستید دیوارپوش های پی وی سی با رنگ های شاد و درخشان که طرح های هندسی و هنری دارند به کار ببرید که در این صورت هر بیننده ای را سر ذوق می آورد.
بهتر است برای خانه هایی که سقف بلندی دارند از دیوارپوش های پی وی سی با شکل و خطوط افقی استفاده کنید که در این صورت ارتفاع سقف را کوتاه تر جلوه می دهد و در ضمن نوعی گرما و صمیمیت را نیز به وجود می آورد .

نصب دیوار پوش های PVC

روش معمول در اجرا دیوارپوش PVC زیرسازی اولیه جهت عبور لوله ها ٬ کابلها و ایجاد سطحی تراز و یکدست برای قرار دادن قطعات دیوارپوش می باشد . لذا زیرسازی اولیه در اجرای پروژه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . در مواردی که نیاز به خم نمودن دیوارپوش پی وی سی یا در کنج ها می باشد یا نظیر پوشش دادن برخی نقاط سقف و قوس ها طبق طرح اولیه پروژه ٬ به دلیل افزایش فشار ناشی از انحنای دیوارپوش و همچنین محدودیت در میزان انعطاف دیوارپوش پی وی سی  با توجه به جنس آن ٬ باید روش مناسبی جهت ثابت نگه داشتن قطعات مورد استفاده قرار گیرد .

از مهمترین مواردی که در انتخاب دیوارپوش باید مد نظر قرار داد پایداری آن در برابر تغییرات دمای محیط می باشد تا طی گذشت سالیان زیبایی و یکنواختی سطح دیوارپوش حفظ شود . چراکه مشاهده شده در برخی از انواع دیوارپوش ها با تابش نور خورشید و یا در حرارت اتاق طرح پوشش کمرنگ شده ولی دیوارپوش های پی وی سی آذران فضا نما به دلیل ویژگی کیفیت در این بخش به شما اطمینان کامل را می بخشد.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe