دکوراسیون داخلی اتاق مدیران موفق و باتجربه چگونه است؟

28 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

قطعا اتاق مدیریت در هر اداره و یا شرکتی به عنوان شناسنامه آن شرکت شناخته میشود. زیرا شخصیت مدیر و فضای اتاق کار او بیش از سایر بخش ها به چشم مشتریان خواهد آمد. به همین جهت مطلوب است در طراحی و دکوراسیون فضای اتاق کار مدیر توجهی ویژه به خرج داد. قطعا اگر فضای کار مدیر، آرام زیبا و منحصر به فرد باشد، حس امنیت خوبی در مشتری به وجود خواهد آمد.
:موارد قابل توجه در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت
میز مدیریت را می توان حیطه اصلی کار مدیر دانست که به فضای اتاق ابهت و صلابت می بخشد. اگر چه در چند سال گذشته، از میزهای بزرگ و پر زرق و برق برای اتاق مدیریت استفاده می شد، اما امروزه به مدیران توصیه می شود با چشم پوشی از این مورد، میزهای ارگونومیک را برای کار خود در نظر بگیرند. با انتخاب میزهای ارگونومیک می توان ضمن بهرمندی از زیبایی این محصولات، سلامت بدن را نیز تامین نمود. 
یکی دیگر از اصول قابل توجه در انتخاب مبلمان اداری اتاق مدیریت، استفاده از کمدی هم جنس و رنگ با میز است. قطعا قرارگرفتن یک کمد در نزدیکی میزکار مدیر، به رسمیت و زیبایی اتاق خواهد افزود. بدین ترتیب می توان هم خوانی و تناسبی جذاب ما بین این بخش از فضای کاری مدیریت فراهم کرد. البته در انتخاب مبلمان اداری اتاق مدیریت باید به متریال مصرفی نیز توجه داشت. مدیر یک مجموعه می تواند با توجه به روحیه خود از متریال های کلاسیک و یا مدرن استفاده نماید.  البته در صورت تمایل، می توان فضای اتاق را به صورت تلفیقی طراحی نمود؛ به طوری که بخشی از فضا از طراحی کلاسیک و بخش دیگر از طراحی مدرن برخوردار باشد. این کار به لوکس تر جلوه کردن اتاق کمک به سزایی خواهد کرد.
استفاده از فرش های اصیل ایرانی ضمن زیبایی بخشی فوق العاده به اتاق مدیریت، اصالت و اهمیت این فضا را برای همگان به امری واضح تبدیل می نماید.
تامین نور اتاق مدیریت، می تواند بر زیبایی ان بیفزاید. به منظور هر چه بیشتر و بهتر دیده شدن جایگاه مدیر، مطلوب است یک آباژور در پشت میز مدیریت قرارگیرد.
یک مدیر موفق به یک میز کنفرانس برای تحویل گزارش و تعامل با مسئولین بخش های مختلف شرکت نیاز خواهد داشت. لذا باید یک میز کنفرانس در نزدیکی میز مدیریت قرار گیرد.
دیوار پوش ها نیز تاثیر به سزایی بر زیبای فضای اتاق مدیریت دارند. در انتخاب دیوار پوش ها باید توجهی خاص به خرج داد. به طوری که رنگ و طرح دیوار پوش با سایر مبلمان موجود در اتاق، به خوبی هم خوانی داشته باشد. حیطه کاری شرکت نیز بر انتخاب رنگ های دیوار پوش ها تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال رنگ های گرم برای شرکت های تبلیغاتی و رنگ های کمی خنثی تر برای شرکت های تجاری مناسب هستند. 
استفاده از یک دست مبلمان برای میهمانان از دیگر ملزومات اتاق مدیریت است که می تواند با فاصله از میز مدیریت قرار بگیرد. قطعا یک مدیر موفق به چنین فضایی برای پذیرایی از مراجعه کنندگان ویژه خود نیاز خواهد داشت. 
برروی میز کار مدیران موفق همواره یک ساعت و تقویم رومیزی به چشم می خورد. این کار مدیر را در دید سایرین فردی دقیق و پایبند به زمان معرفی می نماید. 
اگر چه امروزه طراحی فضای داخلی اتاق مدیریت و سایر بخش های محیط کار با استقبال زیادی از سوی همگان مواجه شده است، اما در آخر، آن چیزی که موجب درخشش هر چه بیشتر فضای کاری می شود، خلاقیت، مهارت و توانایی طراح در انجام چنین پروژه هایی می باشد. شرکت آذران فضا نما با بهره گیری از تیمی مجرب و کارآزموده قادر به طراحی فضاهای کاری مشتریان می باشد. 
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با طراحی های شرکت آذران فضا نما می توانید با شماره تلفن 8399 -021 تماس حاصل فرمایید و یا از سایت شرکت به ادرس  https://www.azaran.com  دیدن کنید. 

دکوراسیون داخلی  اتاق مدیران موفق و باتجربه چگونه است؟

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe