در دپارتمان آفن چه می‌گذرد؟

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

کارخانجات صنعتی آذران فضانما در زمینه تولید محصولات دکوراتیو ساختمانی فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت با هدف حفظ سرمایه مشتریانش در مسیر فناوری و تولید گام برداشته است و در سال‌های فعالیتش مفتخر به دریافت نشان‌های استاندارد بین‌المللی و کسب بیشتر از 50 جایزه و لوح ارزشمند ملی شده است.

با وجود اینکه شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند، اما این شرکت توانسته است با تلاش و فعالیت خود گوی سبقت را از دیگر رقبایش برباید و در این عرصه بتازد.

شرکت آذران فضانما در حال حاضر بیش از دویست پرسنل دارد و محصولاتش شامل دو برند کوبوآ و آفن هستند. همچنین، به دلیل اینکه کیفیت همیشه بیش از هر چیز برایش مهم بوده است، توانسته است پانل کوبوآ پلاس را اختراع کند و راه‌های جدیدی را برای دست یافتن به اهدافش برای خود بگشاید. در ادامه به معرفی برند آفن می‌پردازیم.

 آفن

معرفی دپارتمان آفن

آفن دپارتمانی است که نام آن اختصار نام شرکت آذران فضانما است. در این دپارتمان، تیمی حرفه‌ای متشکل از مهندسان و طراحان دکوراسیون داخلی در کنار عرضه خدمات طراحی، برای آشنایی مشتریان با محیط زندگی و فضای کارشان، تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی تولید می‌کند که با این کار آنها می‌توانند پیش از هر گونه اقدامی طرح‌های خود را ببینند و راجع به آن تصمیم بگیرند.   

محصولات آفن شامل پارتیشن اداری، مبلمان اداری، محصولات پی وی سی، محصولات کف و سقف و انواع کابینت است. تیم آفن برای طراحی و ساخت هر پروژه چند مرحله زیر را طی می‌کند:

  • در مرحله نخست کارشناسان فروش به همراه کارشناس طراحی برای برداشت پلان اولیه و قرار گرفتن در جریان خواسته مشتری از محل پروژه بازدید می‌کنند.
  • در مرحله دوم طرح‌های اولیه به شکل‌های دو بعدی یا سه بعدی بنا به خواست مشتری به او ارائه می‌شود.
  • در مرحله سوم طرح‌ها برای دریافت تأییدیه و اعمال تغییرات برای مشتری ارسال می‌شوند.
  • در مرحله چهارم پس از دریافت تأیید از مشتری با او قرارداد بسته می‌شود.
  • در مرحله چهارم از پروژه برای ترسیم نقشه اجرایی برداشت نهایی صورت می‌گیرد.
  • در مرحله آخر نیز دستور ساخت به کارخانه صادر می‌شود.

توجه دقیق به جزئیات و خلق یک اثر هنری واقعی برای اینکه مشتریان از آن نهایت لذت را ببرند و برایشان کارایی بالایی نیز داشته باشد، هدف اصلی این دپارتمان است. با ارائه طرح‌های متفاوت است که آفن توانسته است در طی سال‌های فعالیت خود در میان مشتریان از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

 آفن

پروژه‌های اجرایی موفق دپارتمان آفن

مشتریان شرکت آذران فضانما سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی؛ شرکت‌های خصوصی؛ بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها؛ صنایع غذایی و دارویی؛ دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و مراکز آموزشی؛ هتل‌ها و مجموعه‌های ورزشی هستند که تا به حال مشتریان زیادی از این دست داشته‌ است که به لطف خداوند منان و تلاش بی‌شائبه مهندسان و طراحان خود توانسته است از تمام پروژه‌ها سربلند بیرون بیاید.

برخی پروژه‌های دکوراسیون داخلی که دپارتمان آفن توانسته است در آنها بسیار موفق عمل کند شرکت چی توز، شرکت مدیریت اکتشاف نفت، شرکت آسیاتک، پروژه بزرگ داروسازی دکتر عبیدی، خوش نویسان، شرکت صنعتی بهشهر، شرکت کارگزاری بانک کشاورزی، ساختمان فرابورس، شرکت رادیوال، شرکت مادیران و مجموعه بهار هستند که در سایت شرکت آذران فضانما می‌توانید عکس‌هایی از نمونه‌ کارهای این دپارتمان را مشاهده کنید.

شرکت آذران فضانما با پیشینه درخشان خود شما را در دستیابی به رؤیاهایتان همراهی و کمک می‌کند و در دپارتمان آفن با ارائه طرح‌های سه بعدی در اندازه واقعی شما را یاری می‌رساند که بهترین تصمیم را برای محل خود بگیرید. متخصصان این شرکت مهندسان، طراحان و هنرمندانی هستند که خواسته مشتری و رضایت او بیش از هر چیز برایشان اهمیت دارد. اگر شما هم در فکر ایجاد تغییری در فضای خود هستید، در اولین فرصت با این شرکت تماس بگیرید.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe