تفاوت طراحی فضای کاری با میز مدیریت مدرن

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

میز مدیریت مدرن

میز مدیریت مدرن یک بخش جدا ناشدنی از مبلمان اداری یک شرکت یا سازمان است و به عبارتی پیدا کردن یک میز مدیریت مدرن شاید برای شما سخت باشد، اما چیزهای زیادی برای در نظر گرفتن در جهت خرید میز مدیریت مدرن وجود دارد. برای مثال یک میز مدیریت تا چه مقدار از فضا را اشغال خواهد کرد؟ شما به عنوان رییس شرکت یا مدیر بخش بر روی میز مدیریت مدرن خویش چه وسایلی ممکن است داشته باشید؟ 
نور و رنگ در اتاق شما چگونه است؟ 

و سوالاتی تعین کننده که می‎تواند کمک به تهیه بهترین میز مدیریت مدرن برای شما باشد.

میز مدیریت مدرن

شما به دنبال یک میز مدیریت مدرن با زیبایی شناختی مفید، تعادل شکل و عملکرد هستید. اما بخشی گیج کننده این است که هنگامی که شما برای انجام برخی از فعالیت‎های روزانه خود بر روی میز می‎نشینید، ممکن است بسیاری از نظرات متفاوت و متضاد در “میز مدیریت مدرن” به وجود آید. باید قبل از تصورات بیهوده در ذهنتان دست به پژوهشی عمیق بزنید. حقیقت این است که هیچ چیز مانند یک راه حل مشخص برای یک اندازه مناسب نیست. شما باید جوانب مثبت و منفی هر راه حل را جمع آوری کنید و بفهمید که چه چیزی برای وضعیت شما مناسب است.
برای خرید میز مدیریت مدرن باید به نکاتی همچون ارگونومی، ابعاد اتاق، نور، رنگ، جنس میز مدیریت مدرن، کیفیت و دوام آن و نوع طراحی و امکانات میز مدیریت توجه کرد. مسلما یک میز مدیریت که بخشی از مبلمان اداری یک شرکت است به مانند مبلمان اداری دیگر به مانند صندلی اداری یا پارتیشن اداری باید با اهداف بلند مدت در جهت مدیریت شرکت یا سازمان باشد. انتخاب یک میز مدیریت مدرن می‎تواند ابزاری برای ایجاد تفکرات مدیریت و نوآوری در یک کسب و کار مشخص باشد.


نقش میز مدیریت در طراحی دکوراسیون فضای های اداری 

میزهای مدیریتی مدرن آفن یکی دیگر از انواع میزهای اداری هستند. ابعاد و اندازه این میزها به نسبت دیگر میزهای بزرگ تر است و معمولا فضای بیشتری را نیز اشغال می کنند. این نوع میزها هم مانند دیگر میزها دارای سبک های مختلف طراحی هستند و از انواع و اقسام متریال ها در طراحی و اجرای آن ها استفاده می شود و وجه تمایز این میزها با دیگر میزها در ابعاد و اندازه هایشان است. 

میز مدیریت مدرن ام دی اف

یک میز مدیریت خوب میزی است که بتواند با استفاده از ویژگی‌های مختلف و طراحی درست، از روش های گوناگون کارایی مدیر و فضا را بالا ببرد. اولین نکته در این زمینه نیز استاندارد بودن میز مدیریت است. یک میز مدیریت استاندارد دارای اندازه‌های دقیقی است؛ و مدیران را هنگام کار دچار خمیدگی، خستگی و دردهای احتمالی گردن و ستون فقرات نمی‌کند.

در این زمینه مهم‌ترین نکته نیز ارتفاع، جنس و مساحت سطح میز است. البته موضوع فعالیت و روش کار مدیران نیز در انتخاب یک میز مدیریت مناسب بسیار تاثیرگذار است. به عنوان مثال کارکنانی که تنها با کامپیوتر کار می‌کنند؛ معمولا دارای میزهای خلوت‌تری هستند و به مساحت بالایی نیاز ندارند.

در مقابل مدیرانی که به طور دائم مشغول نوشتن یا طراحی روی کاغذ هستند؛ نیازمند میز بزرگ‌تری خواهند بود. در نهایت این موارد با کاهش خستگی و فشار روی شخص و راحت کردن فرآیند کار، می‌تواند موجب افزایش کارایی و بهره‌ وری کلی کار در فضا شود.
نکته دیگر در زمینه انتخاب یک میز مدیریت خوب مسئله دوام است. به طور معمول شرکت‌ها هر چند سال یکبار اقدام به تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی خود می‌کنند؛ پس بسیار مهم است که میزهای مدیریت خریداری شده با کم‌ترین استهلاک به کار خود ادامه دهند و پس از سالها کار، همچنان کیفیت روزهای اول را داشته باشند. این موضوع هزینه‌های شرکت را کاهش می‌دهد.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe