ایده های نو برای سقف های خانه هایمان

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما
زیبایی فضایی که در آن زندگی یا کار می کنیم، تاثیر زیادی بر روحیات ما دارد. یکی از دلایل مهم روی آوردن بشر به ساخت و سازهای مدرن، ایجاد ساختمانهایی است که در عین فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی، از زیبایی خیره کننده ای نیز برخوردار باشند. در گذشته زیبایی ساختمان ها از طریق گچ بری ها، آینه کاری، شیشه های رنگی و .... صورت می گرفت. با گذشت زمان ابزارهایی ایجاد شدند که نیاز بشر را به این مصالح کمتر کرده و در مقابل ساخت و سازها را به نحو بهتری بر عهده گرفتند.
 
از جمله این ابزارها می توان به سقف کاذب پی وی سی آفن اشاره کرد که به عنوان یکی از زیر شاخه های علم معماری داخلی محسوب می شود. سقف های کاذب پی وی سی به منظور پوشش زیر سقف استفاده می شوند و می توانند به اشکال گچی، فلزی، شیشه ای، آهنی، ورق های فلزی روکش دار، آلومینیومی، کامپوزیت و یا پی وی سی باشند. انواع سقف های کاذب با توجه به ماده اولیه ای که در ساخت آنها وجود دارد، کاربردهای مختلف و قیمت های متفاوتی نیز دارند.

سقف کاذب

استفاده از سقف کاذب پی وی سی در دکوراسیون داخلی

سقف های کاذب  همیشه موضوعات جذابی در معماری بوده و هستند. از سقف ها می توان به عنوان یکی از اجزایی نام برد که به وسیله آن ها می توان در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تغییرات بس دل نشین را به وجود آورد. یکی از تغییراتی که می توان در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کرد، استفاده از سقف های کاذب با طراحی های خاص و جذاب است. این سقف ها به شما کمک می کنند تا چهره ای نو به دکوراسیون داخلی منزل تان ببخشید و حس و حال کسالت و یکنواختی را از خانه خود دور کنید، سقف های کاذب با طرح های متنوعی که دارند و همچنین قابلیت نور پردازی در آن ها می توانند راه حلی باشند برای شما که می خواهید در زمان کوتاه در دکوراسیون داخلی منزل خود تغییر ایجاد کنید. 

قابلیت تعویض سقف های کاذب پی وی سی یکی دیگر از امتیازات آنهاست. در صورتی که ساکنین ساختمان پس از مدتی از رنگ و طرح سقف کاذب خسته شوند، می توانند به راحتی آن را تعویض کرده و طرح های مورد پسند خود را جایگزین کنند.

نورپردازی سقف کاذب

سقف های کاذب پی وی سی می توانند بر نقطه خاصی از خانه مانند میز غذاخوری تاکید کنند، و باعث شوند فضا جذاب تر به نظر بیاید، همچنین استفاده از سقف های کاذب به دلیل این که ارتفاع آن ها نسبت به سقف سازه ای ساختمان کمتر است، می تواند حرکت هوشمندانه ای برای جدا سازی فضا از یکدیگر بدون استفاده از دیوارها باشد.

نورپردازی، جلوه بخش سقف کاذب خانه شما

نور تا کنون ابزاری در دستان دیوارها و میزها بوده.اما سقف های کاذب توانسته اند با نور ها بیامیزند و فضا هایی مدرن تر و رویایی تر بسازند. برای این که سقف های کاذب منزل تان جذاب تر به نظر بیاید می توانید از ترفندهای نورپردازی در آن ها استفاده کنید. برای سقف های کاذب پی وی سی می توانید از نورهای مخفی با رنگ هایی هماهنگ با رنگ دکوراسیون داخلی منزلتان استفاده کنید با این کار می توانید تجربه ای جدید از فضای منزلتان داشته باشید.
لامپ‌های LED اتصالات بسیار محتاطانه‌ای دارند، که به‌خوبی برای ایجاد پوششی ساده در سقف‌های‌کاذب بکار می‌روند. با‌ این‌حال هنوز بسیار مهم است که ابعاد اتصالات در پشت سقف کاذب پی وی سی  را درنظر بگیرید. قبل از این‌که قابی برای آن طراحی کنید به نکات ریز و زیبایی بخش فکر کنید که چگونه سقف کاذب را از نور ها پر کنید.

بهترین تاسیسات دارای سبک و توازن هستند. و این امر در صورتی میسر می‌شود که اطمینان یابید اتصالات تزیینات کمی دارند اما در‌عین‌حال نور کافی برای درخشش سقف کاذب تولید می‌کنند. فضای خالی بالای سقف کاذب  باید کافی باشد تا هر ردی از تاسیسات را بدون دخالت در اتاق پنهان کند.
لامپ‌های LED این امکان را فراهم کرده است که به عنوان جایگزین کاربردی سقف کاذب اتصالات خطی فرورفته در دیوار را نصب کنیم. درحال حاضر LED ها خروجی نسبتا بالایی از اتصالات کوچک ارائه می‌دهند و عمر طولانی مورد انتظار این محصولات می‌بایست به معنای نورپردازی بدون دردسر بزرگ و بدون نیاز به تعویض قطعات باشد.

برای نصب اتصالاتی شبیه این، اتصالاتی با بهترین کیفیت را انتخاب کنید زیرا برای مدتی طولانی نمی‌خواهید آن‌ها را عوض کنید.شما می‌بایست به دنبال تولیداتی با سابقه‌ی طولانی از نظر درخشانی و روشنایی همراه با کیفیت  و طول عمر باشید.

دکوراسیون سقف کاذب

ایجاد خلاقیت با سایه‌ها در سقف کاذب پی وی سی

اگر می‌خواهید از تاثیر یک ویژگی نورپردازی برای سقف‌کاذب بهره‌ببرید اما گزینه‌ای برای جای آن ندارید، هنوز هم امکان دستیابی به اثری مشابه با یک سایه بسیار بزگ وجود دارد.لوسترهای منقش و یا ایجاد فضاهای مجزا از سقف کاذب بسیار یاری دهنده هستند.

سایه بزرگ روی سقف کاذب اثری مشابه اثر فضای خالی فرورفته برروی سقف با نورپردازی صمیمی در طول فضای غذاخوری ایجاد می‌کند.
حتی کوچکترین ویژگی سقف‌های کاذب کناف تفاوت ایجاد می‌کند. در فضای خالی روی یک سقف کاذب می توانید المانی بیافزایید که خیره کننده ترش کند، درحالی که ازنظر بصری فضا را بلند نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe