اهمیت تجهیزات اداری جانبی

11 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

لوازم و تجهیزات جانبی اداری نقش بسزایی در زیبایی و طراحی دکوراسیون هر شرکت را برعهده دارد. رنگ و طراحی و هماهنگی بین لوازم ، میزها ، تجهیزات فایلینگ دارای اهمیت زیادی است. تجهیزات فایلینگ اداری در هر قسمت از بخش های مختلفی تشکیل می شود.

تجهیزات فایلینگ محیط اداری انواع مختلفی دارد و در بخشهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند به طور نمونه شکل و فرم و اندازه میز مدیریتی با تجهیزات فایلینگ اداری در تناسب است و همچنین نیز میزکارمندی و میز گروهی .

چیدمان میز و تجهیزات اداری نیز باید به بهترین شکل انجام شود و با قرار گرفتن تمامی مبلمان در کنار تجهیزات فایلینگ از فضای داخلی نهایت استفاده شده و رفت و آمد در بین آنها به آسانی صورت بگیرد. کیفیت و جنس تجهیزات فایلینگ اداری باید از جنسی مرغوب بوده چرا که باید سالها مورد استفاده قرار بگیرند و در غیر این صورت باید مرتبا تعویض شوند که این کار نیز هزینه های جانبی به همراه دارد.

به غیر از طراحی و زیبایی،  راحتی لوازم فایلینگ اداری آذران فضا نما نیز بسیار مهم است به ویژه کمدهای اداری چرا که اگر مطابق استاندارهای لازم نباشد آسیبهای جدی در فضا و ناهماهنگی را به همراه دارد.

در میان تجهیزات اداری فایلینگ دارای اهمیت و ویژگیهای خاص خود است در ادامه با این ویژگیها آشنا خواهید شد.

از آنجایی که کیفیت و کارایی برای ما از مهم ترین فاکتورهاست، توانسته ایم مجموعه ای از بهترین تجهیزات اداری را جمع آوری کنیم. تمامی آنچه که در ذهن ماست کمک به شما برای ایجاد فضای کاری راحت، الهام بخش و مناسب و مطابق با استانداردهای بالا است تا بتوانیم، تمام آنچه در محیط کاری خود نیاز دارید را برطرف سازیم.

اهمیت محیط کار و امکانات و فایلینگ اداری موجود در آن بر کسی پوشیده نیست. بدون شک امکانات موجود در محیط کار سبب افزایش بازدهی پرسنل سازمان می شود. ما این اهمیت را درک کرده ایم و تلاش خود را برای رفع نیازهای یک سازمان برای تجهیز فضای اداری خود بکار گرفته ایم.

استفاده از جدیدترین محصولات منطبق با استانداردهای روز دکوراسیون اداری و تجهیزات فایلینگ اداری در جنبه های مختلف همواره جز اهداف ما بوده است. بسیاری از محصولات مرتبط با دکوراسیون اداری و تجهیزات  فایلینگ اداری در خدمت ایجاد آرامش ذهنی برای شماست. در کنار توجه به کیفیت و طراحی محصول با ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب نیز آرامش ذهنی را حتی بعد از استفاده از محصول برای شما فراهم نموده ایم.

تجهیزات فایلینگ اداری را تهیه کرده ایم که در تقاطع ارگونومی، تکنولوژی و محیط های کاری قرار دارند و آنها را مجموعه ی تجهیزات اداری آفن گذارده ایم. تجهیزات اداری آفن برای تمامی نیازها، تمامی سلیقه ها و تمامی سازمان ها مناسب می باشند. ازفریلنسر ها تا شرکت های بزرگ، از کارخانه ها تا بانک ها، همراه با پشتیبانی و خدمات پس از فروش.

چند نمونه متفاوت فایلینگ

کمد البای از جمله محصولات خانواده مدیریتی البای میباشد.که با فضای اداری با رنگهای روشن یا تیره هماهنگی مناسبی دارد.فایلینگ اداری هماهنگ با چیدمان مدیریتی یا کارمندان در محیط کار می باشد


امکانات این محصول شامل :
4فضای بسته جهت نگهداری مدارک و مستندات میباشد
که دارای ابعا{ارتفاع:122عرض:45طول:180} است.
و تنوع رنگی آن بسیار است و مطابق با فضاهای متفاوت طراحی شده است.

اورامان هم دیگر محصول فایلینگ آفن است با ویژگیهای مناسب با برخی فضاها.کردنزای اورامان از جمله محصولات خانواده ی اورامان میباشد

امکانات این فایلینگ شامل :

جهت 4 فضای بسته جهت نگهداری مدارک و مستندات میباشد.

که دارای ابعاد{ارتفاع:75عرض:41طول:160} است.

و تنوع رنگ متفاوت آنرا برای بیشتر فضاها قابل استفاده میگرداند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe