انتخاب تضمینی مبلمان اداری مدرن

09 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما
برای زینت دادن به محیط کاری و اتاق‌های اداری خود باید به دنبال مبلمان اداری خاص و ویژه‌ای باشید که حرفه‌ای بودن و تسلط شما را بر کار را به مشتریان القا کند. مبلمان اداری مدرن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران موفق برای دکوراسیون اتاق‌های شرکت معتبرشان است. سرویس‌های اداری دارای ویژگی‌هایی است که باید در هنگام خرید به آن دقت شود که علاوه بر جلوه دادن به محیط، سلامتی افراد را نیز تضمین کند.

انتخاب تضمینی مبلمان اداری مدرن

اعتبار بخشیدن به کار خود با مبلمان اداری مجلل

در نگاه اول چیزی که هر کسی با وارد شدن به محیط اداری به نظرش خواهد آمد دکوراسیون و مبل و میز اداری اتاق است، با یک انتخاب صحیح می‌توانید فضای اطرافتان را تبدیل به یک محیط دلگرم کننده برای خود و دیگران کنید. این سرویس اداری اعتبار خاصی به شما خواهد بخشید و با احساس مثبتی و راحتی که در شما ایجاد می‌کند زمینه ساز موفقیت‌های دیگر شما خواهد بود. مبلمان اداری به صورت کلاسیک و مدرن طراحی می‌شوند اما چیزی که در طراحی این مبلمان اداری نقش کلیدی را ایفا می‌کند مواد مرغوب بکار رفته در آن‌ها و هم چنین ساختار درست و ارگونومیک آن است، این دو مؤلفه یک مجموعه کامل مبلمان اداری را می‌سازد.

سرویس اداری شامل چه مواردی است؟

مبلمان اداری اقلامی شامل صندلی‌های اداری، میز مدیریت، میز اداری، کمد بایگانی، پارتیشن و میز کنفرانس است. مبلمان اداری انواع مختلفی دارند و باید با دوام بالا، ارگونومیک و استاندارد طراحی شده باشد که بسته به هزینه‌ای که می‌کنید شکل و نوع و کیفیت متفاوتی دارند، خوشبختانه صنعت مبلمان اداری مدرن برای انواع طیف ها و بودجه‌ها مبلمان مناسبی را ارائه می‌دهد.

مبلمان اداری خوب

با بودجه کم هم می‌توان یک صندلی اداری همراه با میز اداری مناسب و شیک تهیه کرد. میزهای ساخته شده از لمینیت مرغوب این سرویس‌های اداری، شامل طراح‌های متنوع خواهد بود. میز اداری در سطح کیفیت خوب در دو طرف خود کشوهایی با تعداد و اندازه و عمق مختلفی داراست، شما می‌توانید این میز اداری را در طرح ساده یا حتی ال شکل تهیه کنید که فضای کاری بیشتری در اختیارتان قرار دهد. ویژگی یک میز و صندلی اداری خوب قابل تنظیم بودن آن نسبت به موقعیت افراد است، صندلی اداری نباید فرم بدی به کمرتان بدهد و موجب دردهای گردنی و پشت شود.

انتخاب تضمینی مبلمان اداری مدرن

مبلمان اداری بهتر

اگر به دنبال جلوه بیشتری در محیط اداری خود هستید بهتر است به سراغ سطح بهتری از مبلمان‌ اداری مدرن بروید. این مبلمان ها دارای طراح و رنگ و بافت نزدیک‌تری به چوب‌های واقعی هستند و زیبایی بیشتری دارند، در این سرویس‌ها کشوهای اضافی بیشتری وجود دارد و فضای کامل‌تری در اختیار شما می‌گذارد؛ صندلی‌های اداری این سری پشتی استانداردتری نسبت به مورد قبل‌ دارند و صندل‌های اداری با پشتی مشبک راحتی بیشتری برای کاربران فراهم خواهد کرد.

بهترین مبلمان اداری

بهترین مبلمان اداری مدرن صد البته قیمت آن‌چنانی خواهد داشت اما با وجود مرغوبیت و طراحی خاص و شگفت انگیز خود مطابق با بهترین دیزاین های روز دنیا ارزش هزینه کردن را برای شما دارد، این میزها از روکش‌های فوق العاده طبیعی و حتی ممکن است از چوب اصل نیز ساخته شده باشند. این سرویس‌های اداری با وجود طبقه بندی برای قرار دادن انواع وسایل کاری‌تان، کشوها و فایلینگ ها، و طراحی طبی صندلی اداری بی دلیل تبدیل به بهترین‌ها نشده‌اند.

صندلی اداری استاندارد ضامن سلامتی شما در محیط‌های اداری

هنگامی که در تکاپوی خرید مبلمان اداری مدرن خود هستید باید نکاتی مانند انتخاب درست میز مدیریت یا صندلی اداری مناسب را مد نظر قرار دهید زیرا تا مدت‌ها این وسایل یاران شما خواهند بود و میزان سلامتی شما را تعیین می‌کنند. در این بخش به طور خلاصه به ویژگی‌های یک صندلی اداری خوب می‌پردازیم. به دلیل اینکه شما ساعت‌های طولانی را در صندلی اداری خود سپری می‌کنید باید یک صندلی ارگونومیک و راحت را برای خود انتخاب کنید و هرگز در هنگام خرید گول ظاهر زیبا یا قیمت ارزان محصولات نخورید، شما با کمی هزینه بیشتر عوارضی که در آینده منتظرتان است را از خود دور می‌کنید.

ویژگی‌های یک صندلی اداری مناسب

از خصوصیات مهم یک صندلی تنظیم درست پشت صندلی متناسب به طرز قرارگیری مهره کمر افراد است ،در حقیقت پشتی صندلی نباید کاملاً تخت و فنری باشد بلکه باید یک برآمدگی داشته باشد که هنگام نشستن فرد در فرورفتگی کمر قرار بگیرد.

نشیمنگاه بعد از پشتی صندلی دومین نقش مهم را در راحتی افراد ایفا می‌کند، این قسمت نیز باید قابل تنظیم بوده و پوششی که بر روی نشیمنگاه قرار می‌گیرد باید از جنسی باشد که باعث تعرق یا سر خوردن نشود، همچنین نشیمنگاه‌ها باید دارای لبه‌های با انحنا و گرد باشند تا کاملاً بدن فرد را پوشش دهند.

بازوهای به کار رفته در صندلی‌های اداری باید متناسب با ارتفاع و طول مناسب یک بزرگ‌سال ساخته باشند تا دست‌های افراد بدون ایجاد فشار در ناحیه دیگر بدن هنگام قرار گیری بر روی دسته صندلی احساس راحتی کنند. جنس دسته‌ها نیز مهم است و نباید به قدری سفت باشد که باعث ایجاد درد در ساعد شود پس باید از پوشش نرمی بهره برده باشد.

معرفی انواع میز اداری

خب در بحث مبلمان اداری به سراغ معرفی خانواده میز اداری می‌رویم که شاید بتوان گفت مهم‌ترین بخش یک خرید موفق محسوب می‌شود. میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارشناسی یا میز کارمندی، میز گروهی و کانتر از انواع میز اداری هستند. سطح این میزها باید کمی بالاتر از آرنج اشخاص قرار داشته باشد طوری که در هنگام تایپ کردن بازوها به صورت عمودی و ساعد به صورت افقی در دو طرف بدن قرار داشته و آزاد باشند.

تأثیرگذارترین بخش یک محیط اداری بر روی مشتریان قطعاً میز مدیریت است که در لحظه اول افراد را جذوب و اعتماد آن ها را ناخودآگاه جلب می‌کند. میز مدیریت در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی می‌شوند که با توجه به ابعادشان دارای کشوهای متعددی هستند. بهترین گزینه برای انتخاب یک میز مدیریت طرح مستطیلی یا ال مانند است البته امروزه مبلمان اداری مدرن طراحی های خاص و جذابی را در دست تولید دارند.

طول میز کارمندی با توجه به خواسته خریداران متفاوت است اما استاندارد این طول بین 90 تا 250 سانتی متر و به طور کلی حداقل طـول و عرض برای این میزها 120 سانتی متر و 80 سانتی متر است. میز اداری که برای کارمندان انتخاب می‌شود باید دارای ارتفاع استاندارد 75 تا 855 سانتیمتر از سطح زمین باشند هم چنین این میزهای باید قابل تنظیم بوده تا کارمندان متناسب با شرایط بدنی خود میز اداری را شکل دهد.

میز کنفرانس دومین عنصر مهم در یک محیط اداری است چرا که مهم‌ترین جلسات بر سر این میز برگزار می‌شود، شما باید در هنگام خرید حتماً حداکثر تعداد افراد احتمالی را در نظر بگیرید. درست است میز کنفرانس به خودی خود عریض و طویل است اما برای راحتی افراد در هنگام نشستن فاصله باید رعایت شود، خوشبختانه در طراحی مبلمان اداری نوین میز کنفرانس را نیز قابل تنظیم طراحی کرده‌اند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe