استفاده از مبلمان اداری در درکوراسیون محل کار

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

با گسترش طرح‌های جدید دکوراسیون داخلی و استفاده از مبلمان اداری متنوع، مدیران اداری راغب‌تر می‌شوند با توجه به بودجه خود از چیدمان اداری در فضای کسب‌وکارشان بهره ببرند. استفاده از چیدمان مناسب در محیط کار یا رعایت اصول و استانداردهای آن باعث افزایش ارزش کاربری محیط و راندمان کاری کارمندان شده و همچنین با انتخاب مبلمان اداری مناسب، سلامت روح و جسم کارمندان تضمین می‌شود. همان‌طور که می‌دانید مبلمان اداری وسایلی هستند که در چیدمان اداره یا محیط کار اهمیت بسیار زیادی دارند. مبلمان های اداری شامل میز اداری، صندلی اداری، قفسه، دیوارک و ...می‌شوند که موجب نظم بخشیدن به دفتر کار خواهند شد.

استفاده از مبلمان اداری در درکوراسیون محل کار

انتخاب مبلمان اداری مناسب

اولین قدم در خرید مبلمان اداری مناسب بررسی ویژگی‌ها و خصوصیات محل کار ازجمله طراحی فضای موردنظر است. همان‌طور که می‌دانید بیشتر وقت کارمندان حدود 8 ساعت از شبانه‌روز در محل کار سپری می‌شود بنابراین یک طراحی خوب و مناسب اثر مثبتی بر روحیه کارمندان می‌گذارد. شرکت ما به‌عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و باتجربه درزمینه  تولید مبلمان اداری محصولات متنوعی با استاندارد جهانی تولید می‌کند.

صندلی اداری

در هنگام خرید صندلی اداری باید توجه داشت: پشتی صندلی دارای انحنا  sشکل باشد که موقع تکیه دادن گودی کمر در داخل آن قرار بگیرد و فرد دچار کمردرد نشود. جنس و متریال بکار رفته در کفی و پشتی صندلی بسیار مهم است و باید از مواد ضد تعریق در آن استفاده شود تا فرد در هنگام تکیه دادن عرق نکند. نکته دیگر این است که صندلی قابلیت خم شدن به عقب را داشته باشد تا زاویه موردنظر ایجاد گردد.

میز مدیریت

در یک اداره یا شرکت مهم‌ترین بخش مدیریت یا اتاق مدیریت است که لازم است وسایل خاص خود و مبلمان اداری مناسب همراه با میز مدیریتی بسیار شیک و جذابی در آن چیده شود. مبلمان اداری و میز مدیریتی که در اتاق مدیر قرار داده می‌شود باید ویژگی‌های متمایزی داشته باشد چون یک مدیر مانند کارمند کارهای اداری انجام نمی‌دهد اما ساعت‌های بسیاری را در پشت میز سپری می‌کند. از ویژگی‌هایی که در هنگام تهیه میز مدیریتی باید به آنها دقت نمود شامل سایز و اندازه میز، رنگ، راحتی و تناسب با محیط است. با رعایت اصول طراحی داخلی دفترکار و استانداردهای موجود علاوه بر زیبایی باید راحتی و عدم خستگی را برای مدیران فراهم کرد. شرکت ما با در نظر گرفتن کیفیت و زیبایی در مبلمان اداری و میزهای مدیریتی خود توانسته است مدل‌های خاص و متنوعی را متناسب با نیاز مدیران طراحی کند.

استفاده از مبلمان اداری در درکوراسیون محل کار

میز اداری

از میز اداری در محیط کار و ادارات استفاده می‌شود که کارمندان بیشتر ساعات روز با آن سروکار دارند. میز اداری ازجمله تجهیزات مهم و اصلی در فضای کار بشمار می‌رود که موجب نظم بخشیدن و ساماندهی پرونده‌ها و مدارک می‌شود در هنگام خرید میز اداری باید توجه داشت که به‌صورت طولانی‌مدت از آن استفاده می‌شود بنابراین لازم است از مواد اولیه و متریال عالی در ساخت میز استفاده شود و چوب به‌کاررفته در آن کیفیت بسیار خوبی داشته باشد. مورد بعدی چسبی است که در اتصال اجزای مختلف میز استفاده‌شده است که باید از جنس مرغوب تهیه شود، اگر از چسب نامرغوب و یا فاسد برای پیوند اجزای میز استفاده شود بعد از مدتی برخی از قسمت‌های میز از یکدیگر جدا می‌شوند. نکته قابل‌توجه رنگ میز اداری است که باید متناسب با محیط و دیگر اجزای اتاق باشد تا موجب نظم بخشیدن به اتاق و امور کارمندان شود.

میز کنفرانس

از میز کنفرانس در اتاق کنفرانس و جلسات استفاده می‌شود ازآنجایی‌که اتاق کنفرانس از بخش‌های مهم یک اداره یا شرکت محسوب می‌شود لازم است در طراحی دکوراسیون داخلی آن و مبلمان اداری و دیگر تجهیزات موجود در اتاق دقت کرد. میز کنفرانس از مهم‌ترین تجهیزات این اتاق است که طراحی آن تاثیربسزایی در زیبایی اتاق دارد.

این میزها در انواع مختلف و در رنگ و طرح‌های متنوعی تولید می‌شوند. از ویژگی‌های ممتاز میزهای کنفرانس قابلیت نصب تجهیزات صوتی و تصویری است که مشتریان می‌توانند مطابق باسلیقه خود یکی از طرح‌های زیبا را انتخاب نمایند. شرکت ما با داشتن متخصصان حرفه‌ای در زمینه  طراحی دکوراسیون، کارشناسان مربوطه را به محل موردنظر فرستاده و با توجه به ابعاد و فضای اتاق و نظر مشتری میز کنفرانس موردنظر طراحی و ساخته می‌شود.

تفاوت‌های مبلمان اداری در یک اداره

در برخی از ادارات و دفاتر کاری، میزهای کاری کارمندان با یکدیگر متفاوت می‌باشند و متناسب با سمت هر یک میز موردنظر طراحی می‌شود. اکثراً در شرکت‌ها و ادارات میز منشی از سایر میزهای موجود متمایز است چراکه با حجم کاری زیاد منشی و دسترسی به دفاتر، اسناد، کامپیوتر و لوازم جانبی لازم است یک میز راحت و مجهز انتخاب شود. همچنین میز سایر کارمندان نیز باید قابلیت دسترسی به مواردی که در طول روز به آنها نیاز دارد را داشته باشد. در مبلمان اداری موجود استفاده از سیستم فایلینگ برای نظم بخشیدن و مرتب بودن پرونده‌ها ضروری است. در میزهای اداری برای کارمندان نیز جا برای قرارگیری کامپیوتر و دستگاه‌های پرینتر و ... باید در نظر گرفت که کمبود فضا در هنگام کار کارمندان را اذیت نکند.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری ما با سالیان سال تجربه به‌صورت تخصصی به تولید و طراحی مبلمان اداری می‌پردازد و هم‌اکنون توانسته است با تولید مبلمان اداری مدرن درزمینه  بهینه‌سازی محیط کار و افزایش راندمان کاری در کشور پیشرو باشد.

استفاده از مبلمان اداری در درکوراسیون محل کار

قیمت مبلمان اداری

همانطور که همه ما می دانیم اجناسی که کیفیت بهتری دارند دوام و ماندگاری بالایی نیز خواهند داشت و میدانیم اجناس با کیفیت، قیمت ارزانی ندارند. با در نظر گرفتن چنین مواردی در هنگام خریداری مبلمان اداری به دنبال قیمت ارزان نباشید. چرا که با خرید مبلمان اداری ارزان قیمت نه تنها سود نمی‌کنید بلکه مجبورید بعد از مدت کوتاهی مجدد یک مبلمان دیگر تهیه کنید و هزینه بیشتری را متحمل بشوید. در هنگام خرید مبلمان اداری باید علاوه بر هزینه که نباید نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد که موجب رنجش مدیران شود، باید به سلامتی پرسنل و کارمندان نیز توجه نمود.

با مراجعه به وب‌سایت ما و مشاهده قیمت‌ها قبل از خرید می‌توانید تحقیق‌های لازم را انجام دهید و توجه داشته باشید هر مبلمان اداری لوکس و گران‌قیمتی الزاماً برای محیط کار و کسب‌وکار شما مناسب نیست. چراکه مبلمان باید متناسب با فضا و مساحت اتاق باشد و حتی برخی از مبلمان های اداری مناسب برخی از ادارات نیستند و فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند و کارایی مناسبی ندارند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe