استفاده از سقف کاذب برای اتاق خواب

27 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

سقف کاذب برای اتاق خواب مناسب می باشد؟

اتاق خواب یکی از اصلی ترین فضاهای هر منزل مسکونی به حساب می آید. در واقع همه ی ما زمان زیادی از وقت خود را در اتاق خواب های مان بسر می بریم. بنابراین طراحی داخلی اتاق خواب می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد. علاوه بر این اتاق خواب دارای دکوراسیون مخصوص به خود می باشد که از موضوع بحث ما خارج است. در واقع هر کس به سلیقه خود، اتاق خود را دکور می کند.
در طراحی اتاق خواب یکی از آیتم ها سقف اتاق خواب است. برای سقف اتاق خواب راهکارهای فراوانی وجود دارد. طرح های زیادی می توان ارائه داد و متریال های گوناگونی را مورد استفاده قرار داد. ما در این مقاله قصد داریم طرح هایی را در زمینه ی سقف کاذب مناسب بیان داریم. در واقع سقف کاذب گزینه ای است که قابلیت های بسیار زیادی دارد از جمله انعطاف پذیری بالا همراه با گوناگونی شکل و این امر سبب می شود که بتوان طرح های مختلف را با آن اجرا نمود. اتاق خواب یکی از اصلی ترین فضاهای هر منزل مسکونی به حساب می آید. شما برای زیباتر شدن محیط اتاق خواب می توانید از انواع سقف کاذب استفاده کنید. در این مقاله شما را بهترین طرح ها سقف کاذب، مناسب برای اتاق خواب آشنا می کنیم. 

سقف کاذب مناسب اتاق خواب سقف کاذب مناسب اتاق خواب

انواع طرح های سقف کاذب برای اتاق خواب 

یکی از این طرح ها، باکس نور مخفی است که طراحان آذران فضا نما می توانند پیشنهاد آن را به شما ارایه دهند و نورپردازی مجدد میان جداره های سقف می گردد. به غیر از باکس ها، طرح های بسیاری را می توان با سقف کاذب اجرا نمود. 
تزیینات دکوراسیون داخلی باید از سبکی مشخص پیروی کند، مثلا مدرن، کلاسیک، صنعتی یا امروزی و… سقف نیز بعنوان عنصری بسیار مهم در دکوراسیون باید از همین روند پیروی کند که البته توسط عده زیادی نادیده گرفته می شود. در طراحی های مدرن داخلی ساختمان ها یا همان دکوراسیون داخلی با اضافه کردن عنصر ساده ای همچون سقف کاذب می توان تغییرات بسیار فراوانی بر روی جایی همچون اتاق خواب ها گذاشت. بنابراین سقف کاذب می تواند سبکی که شما خواستار آن هستید را برایتان فراهم آورد. به عنوان مثال شکل های دایره ای و گرد از ویژگی های اصلی سقف های سبک کلاسیک هستند که در اتاق خواب ها قابل اجرا می باشند.

سقف کاذب مدرن نیز خاصیت و ویژگی مخصوص به خودش را دارد که آنرا از سبک کلاسیک متمایز می کند. سبک مدرن بر اساس طرحی با خطوط صاف، مستقیم و گوشه دار تعریف می شود. سقف های کاذب در مدل های مستطیلی یا گوشه دار مشخص کننده سبک مدرن دکوراسیون اتاق خواب هستند. عامل مهم دیگر نورپردازی سقف های مدرن است، برخلاف سبک کلاسیک که بهتر است از لوسترهای کریستالی با شاخه های زیاد در مرکز استفاده کنید، در سبک مدرن بیشتر لوسترهای مستطیلی ساده لامپ های ال ای دی مدرن و چراغ های ال ای دی توکار بکار می رود.

شرکت مبلمان اداری آذران فضانما توانسته با تولید سقف کاذب به لحاظ کیفیت و با استانداردهای لازم رضایت مشتریان خود را جلب کند و در بازار خود یکی از پر فروش ترین محصولات با قیمتی مناسب عرضه می کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از صفحات زیر بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe