آیا دیوارپوش‌ها و کفپوش‌های آذران برای اتاق کودک مناسب هستند؟

12 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

در گذشته تنوعی در دیوارپوش ها و کفپوش های اماکن مسکونی نبود. متداول ترین کفپوش ها فرش ها و موکت ها بودند که البته زیبایی خود را نیز داشتند. دیوارپوشی هم به شکل امروزی وجود نداشت و تنها دیوارها را رنگ می زدند. اما سال ها گذشت تا سرامیک ها و پارکت ها و دیگر کفپوش ها وارد خانه ها شدند و دیوارها با کاغذهای دیواری و پس از آن محصولات پی وی سی و سنگ ها و چوب ها و... پوشانده شدند.

در میان اتاق ها در خانه، اتاق کودکان برای خانواده ها بیشتر از هر اتاق دیگری مهم است، زیرا کودکان از حساسیت زیادی برخوردار هستند و نکته مهم دیگر این است که کودکان تا زمانی که خیلی کوچک هستند وقت زیادی را روی زمین می گذرانند و بازی می کنند. از همین جهت مهم است که چه کفپوشی برای اتاق آنها انتخاب شود. دیوارپوش ها نیز به دلیل اینکه مانند کفپوش ها در تماس نزدیک با کودکان هستند از اهمیت برخوردارند.

شرکت آذران فضانما تولیدکننده انواع دیوارپوش و کفپوش است که علاوه بر زیبایی به دلیل داشتن خواصی مانند ضد حساسیت بودن طرف داران بسیار دارند.

 پارکت‌های آذران فضانما

انواع کفپوش آذران

پارکت های آذران فضانما با آخرین فناوری روز اروپا تولید می شوند. این پارکت ها با کیفیت هستند و رنگ های زیبای مختلفی دارند. از مزایای این کفپوش ها می توان به نگهداری بی هزینه، سازگاری با محیط زیست، آسایش، گرما، مقاومت در برابر ضربه اشاره کرد که همین ویژگی ها آنها را برای اتاق کودکان مناسب می کند. این کفپوش ها ضد حساسیت هستند و کودکان با آسودگی خاطر می توانند تمام روز را روی آنها بازی کنند، بدون اینکه خطری متوجه آنها باشد. همچنین، مثل سرامیک ها هرگز کودک روی آنها سر نخواهد خورد و در امنیت خواهد بود. بخشی از نگرانی خانواده ها در مورد کودکان با انتخاب کفپوش مناسب بر طرف خواهد شد.

یکی از مشکلاتی که موکت ها داشتند تمیز کردن آنها بود که همیشه با دردسر همراه بودند، ولی تمیز و پاکیزه نگه داشتن کفپوش های جدید و به ویژه پارکت ها بسیار آسان است.

 انواع دیوارپوش آذران

انواع دیوارپوش آذران

آذران دیوارپوش های مختلفی مانند دیوارپوش سه بعدی، دیوارپوش کامپوزیت، دیوارپوش چوبی، دیوارپوش های سلولزی و دیوارپوش پی وی سی دارد. هر کدام از این دیوارپوش ها ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارند.

از مزایای این دیوارپوش ها می توان به کاهش اتلاف انرژی فضای داخل، عایق صوتی و حرارتی، وزن سبک، قابلیت شستشو، انعطاف پذیری، مقاومت بالا در برابر مکان های مرطوب، مقاوم در برابر لرزش و پوسیدگی، ضد آب، ضد اشتعال و ضد خش و سایش و طول عمر بسیار بالا است.  

استفاده از دیوارپوش مناسب در خانه موجبات آسایش شما را فراهم خواهد کرد. ضد حساسیت بودن این دیوارپوش ها در کنار مزایای دیگری که دارند آنها را برای استفاده در اتاق کودک مناسب می کند. اتاق کودکان باید گرم باشد که این دیوارپوش ها این امکان را فراهم می کنند و انرژی اتاق هدر نمی رود. ضد خش و ضد ضربه بودن این دیوارپوش ها در اتاق کودک عمر آنها را طولانی می کند.

قابل شستشو بودن این دیوارپوش ها این امکان را فراهم می آورد که اتاق کودک شما همیشه پاکیزه و عاری از آلودگی ها باشد و نگرانی از بابت گرفتاری کودک به انواع ویروس های جدید در شما ایجاد نکند.

در عصر امروز که خانواده ها زمان و سرمایه زیادی را صرف کودکان می کنند و تمام تلاششان تأمین آسایش آنها است، نباید بگذارند که از این حس آنها سوء استفاده شود و پیش از انجام هر کاری تحقیق لازم را انجام دهند و بعد اقدام به انجام آن بکنند. یک انتخاب نادرست ممکن است خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

شرکت آذران فضانما با توجه به اینکه سال ها است در عرصه ساخت مبلمان اداری و دکوراسیون داخلی فعالیت دارد، با هر سه سبک به خوبی آشنا است و متخصصان این شرکت به طرز هنرمندانه ای از قابلیت اجرای تمام طرح ها و حتی تلفیق آگاهانه آن ها برخوردار هستند.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe