آشنایی با قیمت و انواع پارتیشن اداری

27 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

قیمت انواع پارتیشن های اداری

ساختمان های اداری معمولاً فضای باز زیادی دارند و تقسیم بندی های آن ممکن است متناسب با نیاز هر شرکتی نبوده و از این رو نیاز به هزینه کردن برای پارتیشن بندی داشته باشد. قیمت پارتیشن اداری مدرن بسیار کمتر از دیوار کشی است، چرا که دیوار کشیدن علاوه بر اینکه نیاز به تخریب و بازسازی بخش های مختلف ساختمان دارد، احتیاج به نازک کاری و رنگ آمیزی و بسیاری از دردسرهای دیگر نیز دارد که هر کدام هزینه های خود را دارند. البته این تنها قیمت پارتیشن اداری نیست که نسبت به دیوارکشی مزیت دارد بلکه سرعت انجام کار، تنوع بسیار، طراحی متناسب با شرایط اداره، تخریب کمتر، قابلیت تغییر یا حذف آسان پارتیشن در صورت نیاز و مزایای دیگر، که در ادامه با تفصیل بیشتری به آن می پردازیم، از جمله دلایل برتری پارتیشن بندی مدرن نسبت به دیوار است.

قیمت انواع پارتیشن اداری قیمت انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن بندی 

ساخت پارتیشن اداری به صورت تک جداره و دو جداره و با مواد مختلفی ممکن است. پارتیشن های اداری انواع مختلفی دارد از جمله پارتیشن شیشه ای، آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف، پارتیشن استیل، ریلی و متحرک که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند و البته قیمت پارتیشن اداری نیز بستگی به نوع و طراحی آن دارد. پارتیشن های متحرک هم در منزل و هم در اداره قابل استفاده هستند و حول ریلی که در کف یا سقف قرار می گیرد جا به جا می شوند. این نوع پارتیشن برای سالن های چند منظوره بهترین گزینه هستند و دو کارکرد مختلف را برای سالن ممکن می سازند. قیمت پارتیشن اداری متحرک با توجه به جنس و طرح آن متغیر است و نرخ مشخصی نمی توان برای آن تعیین کرد. اما قیمت پارتیشن اداری ثابت نرخ های مشخص تری دارد. در ادامه پارتیشن های تک جداره، دو جداره، شیشه ای و ام دی اف را که کاربرد بیشتری در اداره ها دارند معرفی خواهیم کرد. 

پارتیشن تک جداره و دو جداره

پارتیشن های تک جداره به علت اینکه از پروفیل های نسبتاً نازک با یک لایه آلومینیوم تهیه می شوند و ضخامت کمتری دارند، نیاز به ستون های متعددی دارند که البته این ستون های زیاد استحکام پارتیشن را بالا می برد. قیمت پارتیشن اداری تک جداره نسبت به نوع پارتیشن دو جداره آن کمتر و وزن آن نیز سبک تر است. پارتیشن های دو جداره می توانند به شکل قاب های یکپارچه و بزرگ ساخته شوند و به خاطر استحکام زیادشان می توانند بدون استفاده از ستون در پارتیشن بندی بکار روند. در این نوع پارتیشن بندی می توان از پرده هم برای تنظیم نور عبوری از دیواره ها استفاده نمود که زیبایی کار را نیز افزایش می دهد.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای جذابیت فوق العاده ای دارند و محیط کار را علاوه بر اینکه برای بازدیدکنندگان دلپذیر می کند برای کارمندان نیز پر انرژی و شاداب می نماید. این نوع پارتیشن بندی به علت شفافیت بالا، روشنایی اداره را نیز بالا می برد و به تبع آن مصرف برق را نیز کاهش می دهد. این نوع پارتیشن به خصوص مناسب اداره هایی است که به دنبال شفافیت نظام اداری و جلوگیری از مسائل مختلف هستند.

پارتیشن ام دی اف

اگر به دنبال به صرفه ترین قیمت پارتیشن اداری هستید، پارتیشن ام دی اف گزینه مناسبی است. البته هر چند پارتیشن ام دی اف یک پارتیشن اداری ارزان به شمار می آید ولی این به هیچ وجه به معنای بی کیفیت بودن یا نامناسب بودن آن نیست. قیمت پارتیشن اداری به جنس پارتیشن و کارهایی که برای آماده سازی آن باید انجام داد بستگی دارد؛ از سویی کار با ام دی اف به خاطر خواص فیزیکی و ظاهری اش از این نظر ساده تر است و بنابرین قیمت پارتیشن اداری از جنس ام دی اف کمتر از دیگر انواع پارتیشن تمام می شود. علاوه بر این ها ام دی اف طرح ها و رنگ های متنوع تری نسبت به دیگر انواع پارتیشن دارد و از این جهت امکان اعمال سلیقه بیشتری برای شما فراهم می کند.

پارتیشن اداری نصب و اجرای پارتیشن اداری

مزایای پارتیشن بندی مدرن

همان گونه که در مقدمه به اختصار گفته شد، پارتیشن بندی مدرن از خیلی جهات نسبت به پارتیشن بندی با دیوار برتر و مقرون به صرفه تر است. در حال حاضر دیگر کمتر کسی حاضر است که زحمت انتقال مصالح ساختمانی به اداره ای در شلوغی شهر و به خصوص به طبقات بالای یک ساختمان را به خود بدهد. حتی در مرحله ساخت نیز دیگر معمولاً تقسیم بندی های داخلی جوری انجام می شود که بنا به خواست و نیاز کاربر قابل پارتیشن بندی باشد. علاوه بر پایین بودن قیمت پارتیشن اداری مدرن، نصب سریع و تلف نشدن وقت کارمندان و اداره، طراحی های متنوع و زیبا که به دکوراسیون نیز کمک می رساند، قابلیت حمل و نقل بسیار آسان، ابعاد دلخواه و امکان مونتاژ کردن و دمونتاژ سریع و راحت از جمله مزایای این نوع از پارتیشن بندی است.

قیمت پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری بر حسب متر مربع برای تک جداره، دو جداره، پارتیشن شیشه ای، با توجه به متریال ها، یراق آلات استفاده شده و متراژ متفاوت می باشد و شما برای اطلاع دقیق قیمت پارتیشن اداری باید با مشاوران و تیم فروش آذران تماس حاصل فرمایید.

 آشنایی با قیمت انواع پارتیشن

برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفحات زیر نیز بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe