نحوه تمیز کاری و نگهداری انواع دیوارپوش ها

02 آبان ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

روش های نظافت و نگهداری انواع دیوارپوش ها  

تمیز کاری، نظافت و نگه داری انواع دیوارپوش های پی وی سی از اهمیت ویژه ای برای مصرف کنندگان برخوردار است. شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده‌ انواع دیوارپوش‌ همواره تاکید بر نحوه‌ی صحیح نگهداری و تمیزکاری محصولات خود دارد. شرکت آذران فضانما با برخورداری از تیم محققان، تحلیل‌گران و مشاوران با تجربه، ضمن اینکه به طور مداوم و پیوسته در حال مطالعه‌ی جدیدترین راهکارها و متدهای نگهداری و نظافت دیوارپوش ها هستند، با توجه به نیاز و سلیقه ‌ی مشتریان به طراحی و تولید دیوارپوش‌هایی خلاقانه و متمایز برای اولین بار در کشور نیز پرداخته است و در همین راستا همواره تاکید دارد که می بایست از مواد شوینده یا تکنیک های شستشویی استفاده نمود که سبب آسیب رسانی به سطح رویی دیوارپوش نگردد. نظافت و نگهداری انواع دیوارپوش ها بسیار مهم می باشد. شما به روش های مختلفی می توانید به نظافت و نگهداری دیوارپوش ها بپردازید. شما در این مقاله می توانید با روش های نگهداری و نظافت دیوارپوش ها آشنا شوید. 

روش های نظافت و نگهداری انواع دیوارپوش ها   روش های نظافت انواع دیوارپوش

روش های پاک کردن لکه ها از روی دیوارپوش ها

پاک نمودن هر چه سریع تر لکه از روی دیوارپوش اساسی ترین مسئله در خصوص تمیزکاری است تا کم ترین میزان واکنش ممکن بین مواد سازنده دیوارپوش و لکه صورت گیرد. زمان یکی از مهم ترین پارامترهای تأثیرگذار بر روی زدودن بهتر رنگ ها یا حلال هایی نظیر جوهر خودکار یا خودنویس، رژ لب، روغن، اثر شامپو و لک برخی مواد غذایی بر روی دیوارپوش های پی وی سی است. همچنین ماندگاری طولانی مدت گرد و خاک بر روی دیوارپوش سبب تسریع در تغییر رنگ دائمی بر روی دیوارپوش ها می شود.
دیوارپوش ها را نباید با اسپری واکس یا هر پوشش محافظ سطح، مراقبت، تمیز و جلادهی نمود. این کار می تواند رنگ اعمال شده بر دیوارپوش ها را از بین ببرد. کثیفی و لکه های حاصل از دوده را می توان با یک صابون نرم همراه با آب ولرم پاک نمود. در صورت ضرورت می بایست با استفاده از یک قلم موی زبر، اثر لکه را از لای درزها و شکاف های موجود بر روی دیوارپوش پاک سازی کرد. برای تمیز کردن دیوارپوش باید از پایین دیوار شروع و تا بالای دیوار به این کار ادامه داد تا ستون های چوبی دیوارپوش ها محافظت شده و از هرگونه خط و خش بر روی دیوارپوش جلوگیری گردد. در صورت شستشوی کامل با آب می بایست از یک اسفنج نرم از بالا به پایین استفاده کرد. لازم بذکر است که باید اثر لکه های دیوارپوش را با یک حوله پرزدار نرم خشک کرد.

روش از بین بردن لکه های بسیار قوی بر روی دیوارپوش ها 

برای لکه های بسیار قوی و قدیمی موجود بر روی سطح دیوارپوش بهتر از شوینده‌های مخصوص استفاده کرد و بدین منظور می بایست ابتدا یک لکه کم رنگ را امتحان کرده و برای مدتی تامل کرد تا پس از اطمینان از عملکرد صحیح شوینده تمامی دیوار را با خیالی آسوده شست. همیشه دیوارپوش را بعد از شستشو با مواد شوینده باید به آرامی آب کشید. هرگز نباید از سیم ظرفشویی یا ساینده های سفت به عنوان وسیله شوینده استفاده کرد، چراکه این امر سبب ایجاد رد و خط و خش بر روی دیوارپوش ها می گردد. همچنین هرگز نباید از تمیزکننده های خورنده نظیر لاک پاک کن، حلال رنگ و... استفاده کرد. در صورت استفاده از این قبیل مواد، رنگ یا طرح موجود بر روی دیوارپوش از بین رفته و همچنین تمامی خلل و فرج در نظرگرفته شده در دیوارپوش ها نیز کم یا از بین می‌رود. همچنین درمورد دیوارپوش های پی وی سی می توان از تمیزکننده های آنتی باکتریال پی وی سی استفاده نمود که سبب نظافت و افزایش طول عمر کارکرد دیوارپوش نیز می گردد.
شرکت آذران فضانما به عنوان شرکتی با سابقه و پیشگام در صنعت ساختمانی به ارائه انواع دیوارپوش های پی وی سی با حداکثر تنوع در رنگ، طرح و جنس پرداخته است. متخصصین شرکت آذران فضانما با دارا بودن دانش و فناوری بالا و به روز در زمینه تولید دیوارپوش ها امکان طراحی و تولید محصولات خلاقانه، نوآورانه و مطابق با سلیقه و نظر مشتریان را به صورت سفارشی فراهم آورده است. دیوارپوش‌های آذران فضانما جلوه بخش محیط ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی بوده که با استفاده از راهکارهای ارائه شده از جانب مشاوران علمی برند آذران فضانما در این بخش می توان به تمیزکاری و نگهداری دیوارپوش های پی وی سی تولید شرکت آذران فضانما پرداخت تا به طریقی باعث افزایش طول کارکرد این محصولات و کاهش هزینه‌های غیر ضروری شد. 

روش های نظافت انواع دیوارپوش ها روش های تمیز کردن انواع دیوارپوش ها 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر صفحات بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe