عوامل تأثیرگذار در قیمت پارتیشن اداری

10 شهریور ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

در محیط اداری باید بتوان فضای کار را به گونه ای طراحی کرد تا کارمندان به دور از تنش و استرس بتوانند کارهای خود را انجام دهند و از رفت و آمدهای مشتری و دیگر افراد به دور باشند. قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب است و به راحتی آن را در محیط اداره خود می توانید به کار ببرید. پارتیشن اداری با ایزوله کردن محیط کار، فضایی مناسب برای کارمندان ایجاد می کند. در این مقاله به بررسی قیمت پارتیشن اداری و مزایای آن خواهیم پرداخت.

پارتیشن اداری

پارتیشن که به معنی جدا کننده است در علم معماری سبب جدا شدن بخش های مختلف در هر فضا خواهد شد. از پارتیشن که به دلیل نیاز به فضاسازی در محیط اداری مورد استفاده قرار می گیرد، برای تفکیک و تقسیم بندی عملی نیز بهره گرفته می شود. با پارتیشن اداری فضای اداره را می توان به بخش های مختلفی تقسیم کرد، بدون اینکه نیازی به کشیدن دیوار باشد. قیمت پارتیشن اداری نسبت به کشیدن دیوار مناسب تر است و در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد. فرم پارتیشن اداری نیز موضوع مهمی است که باید به آن توجه کرد که نوع آن با توجه به فضایی که در اختیار می باشد. در بخش هایی از پارتیشن از گره چینی، هنرهای تزیینی و منبت کاری می توان استفاده کرد که در قیمت پارتیشن اداری مؤثر هستند. در هر اداره ای نیاز به بخش هایی است که بتوان فعالیت خاصی را در آن ها انجام داد که پارتیشن اداری به این موضوع کمک خواهد کرد.

پارتیشن اداری

قیمت پارتیشن اداری

امروزه اغلب شرکت های بزرگ برای تکمیل دکوراسیون خود و ایجاد فضایی پر کاربرد از پارتیشن اداری استفاده می کنند. قیمت پارتیشن اداری بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر نیاز به ایجاد فضایی جداگانه در اداره خود دارید با پارتیشن اداری این کار را انجام دهید، بدون اینکه نیاز باشد هزینه زیادی صرف آن کنید. قیمت پارتیشن اداری به گونه ای است که با بودجه های مختلف می توان آن را در فضای اداره به کار برد. قیمت پارتیشن اداری سبب شده است در اکثر اداره ها برای جدا کردن و ایجاد بخش های مختلف در اداره از این روش بهره ببرند. کیفیت، عامل تعیین کننده قیمت پارتیشن اداری خواهد بود. همواره از تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات حرفه ای در این زمینه استفاده می کنیم تا رضایت مشتری را کسب نماییم و قیمت پارتیشن اداری را متناسب با کیفیت آن مشخص نماییم طوری که پارتیشن اداری ارزان را در اختیار مشتری قرار دهیم.

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن عنصری دکوراتیو

فرم تو خالی پارتیشن سبب شده است نور را عبور دهند و در آن می توان نورهای نقطه ای به کار برد تا بتوان از آن به عنوان عنصری دکوراتیو استفاده نمود. این کار را در بخش هایی چون تاج پارتیشن یا طبقات و قسمت های بالایی می توان تعبیه کرد. از پارتیشن ها علاوه بر قسمت بندی به عنوان جان پناه نیز استفاده می کنند و فضای بسته محیط را از بین می برند.

جنس های مختلف پارتیشن

برای پارتیشن با توجه به نوع فضا می توان از چوب، ام دی اف، آلومینیوم، شیشه یا تلفیقی از این موارد استفاده نمود تا طرح های متنوعی ایجاد کرد. گاهی از اجزای مجزا در ساخت پارتیشن اداری استفاده می شود که شامل باکس ها، طبقات شیشه ای کوچک و بزرگ یا چوبی است که شکل های گوناگونی ایجاد می کنند و آن را روی قید یا داربست فلزی و چوبی مونتاژ می کنند. جنس های گوناگون تعیین کننده قیمت پارتیشن اداری خواهند بود.

جنس های مختلف پارتیشن اداری

حالت های مختلف پارتیشن

گاهی پارتیشن را از سقف به صورت دیوارک هایی آویزان می کنند طوری که به زمین اتصالی ندارد و به صورت بصری و مجازی دو قسمت را جدا می کند. از این نوع پارتیشن بیشتر در فضاهای کاری استفاده می کنند. گاهی پارتیشن را به صورت یکسره طراحی می کنند که سبب می شود دو دیوار که رو به روی هم هستند به هم وصل شوند. در این نوع پارتیشن فضا با این تقسیم کننده ها جدا شده و مستقل خواهند شد که در اداره جات مورد نیاز است. با توجه به قیمت پارتیشن اداری و اینکه کدام نوع مناسب فضای اداره تان خواهد بود آن را به شیوه ای استاندارد برایتان انجام خواهیم داد. برخی از این پارتیشن ها مستقل و قابل جابه جا شدن هستند. پارتیشن اداری ضمن زیباسازی و ایجاد فضاهایی خصوصی و نیمه خصوصی در اداره ها، کارمند را از سر و صدا دور می کند و کیفیت کار او را بالا می برد. کارمند در این فضا وظایف خود را در آرامش انجام خواهد داد و راندمان کاری او افزایش پیدا خواهد کرد.

رنگ بندی پارتیشن های اداری
عاملی که سبب نشان دادن رنگ پارتیشن اداری خواهد شد، جنس و بافت است که در صورتی که مناسب باشد زیبایی خود را نشان خواهد داد. با توجه به فضای هر اداره، از جنس و بافت خاصی برای پارتیشن بندی استفاده می شود و با تنوع رنگی می توان به آن جان بخشید. در تناسب بودن رنگ با بافت و جنس پارتیشن بسیار مهم است و در زیبایی محیط اداره تأثیر گذار خواهد بود. سعی کنید با در نظر گرفتن بودجه و قیمت پارتیشن اداری، جنس و بافت مناسبی را انتخاب نمایید تا به بهبود فضای اداره خود کمک کنید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe