بهره گیری از کف پوش، دیوارپوش و پارتیشن در باشگاه های ورزشی

20 مرداد ، 1399
مبلمان اداری آذران فضانما

استفاده از کف پوش، دیوارپوش و پارتیشن در مراکز ورزشی 

با توجه به عملکرد و ویژگی کف پوش ها و دیوارپوش ها می توان از آن ها در طراحی و ساخت باشگاه ها و سالن های ورزشی استفاده کرد. شرکت آذران فضانما به عنوان یکی از برترین شرکت های فعال در حوزه صنعت ساختمانی، انواع مختلفی از کف پوش ها و دیوارپوش های باکیفیت را تولید و عرضه می کند تا از این طریق مصالح ساختمانی مورد نیاز باشگاه ها و سالن های ورزشی را به بهترین شکل ممکن تأمین نماید. کف پوش های پارکت لمینت را می توان جزو پرکاربرد ترین کف پوش در سالن های ورزشی، سالن های بدنسازی، ایروبیک، یوگا، بیلیارد، بسکتبال و... به شمار آورد. این نوع کف پوش علاوه بر جلوه بخشی و ایجاد فضایی لوکس در باشگاه ها و سالن های ورزشی دارای مزایایی زیادی هستند که در ادامه باهم بررسی می کنیم.

مزایای استفاده از کفپوش ها در سالن های ورزشی

ضربه گیر: بر خلاف سیمان یا آسفالت، کف پوش های پارکت لمینتی ضربه گیر مناسبی بوده که در اغلب باشگاه ها استفاده می شوند. با زیرسازی درست و اصولی در لایه های پارکت لمینت می توان ضربه گیری این نوع کف پوش ها را ارتقا داد.
پرش توپ: پرش توپ میزان عکس العمل پرشی توپ بر روی کف پوش پارکت لمینت در قیاس با کف پوش سیمانی است. در صورت استفاده از کف پوش پارکت لمینت با ضخامت سیمان می توان به میزان 100% بر میزان پرش توپ در قیاس با کف پوش سیمانی افزود.
نگهداری آسان: روش نگهداری کف پوش پارکت لمینت آسان بوده و پس از نصب نیاز به نگهداری و مراقبت چندانی ندارد. برای جلوگیری از بوجود آمدن خطوط روی سطح پارکت لمینت، گردگیری روزانه با جاروی مناسب توصیه می شود.
مقاوم در برابر رطوبت: کف پوش های پارکت لمینت تولید شرکت آذران فضانما در برابر رطوبت مقاوم بوده و دچار تغییر و برآمدگی نمی شود. از این رو با اطمینان خاطر می توان از این نوع کف پوش ها برای باشگاه های ورزشی استفاده کرد. 

استفاده از کفپوش و دیوارپوش در سالن های ورزشیاستفاده از کفپوش و دیوارپوش در سالن های ورزشی

با توجه به این مزایا برای ورزش های سالنی که برخورد توپ یا ورزشکار با سطح زمین محتمل است استفاده از کف پوش های پارکت لمینت توصیه می شود. متخصصین شرکت آذران فضانما با برخورداری از سال ها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع کف پوش های پارکت لمینت به تولید محصولی ضدخش، ضربه گیر، زیبا و باشکوه و مقاوم در برابر عوامل خارجی از قبیل رطوبت و گرد و غبار پرداخته است. در فضاهای مختلف باشگاه های ورزشی از قبیل رختکن، سالن استراحت و ... می توان از کف پوش های پارکت لمینت استفاده نمود.
شرکت آذران فضانما برای زیبا سازی فضای داخلی باشگاه های ورزشی همچون محیط های بدنسازی، ایروبیک، یوگا و ... دیوارپوش های متنوعی عرضه می کند. متخصصین این شرکت با توجه به نیاز مشتریان دیوارپوش هایی با طراحی خلاقانه و زیبا همچون دیوارپوش های مخملی، استمپی و چاپی با طرح های گوناگون تولید کرده اند. این دیوارپوش ها با ایجاد فضاهای پرانرژی و زیبا حس مثبت و انگیزه ی مضاعفی در ورزشکاران به وجود می آورند. شرکت آذران فضانما همچنین با تولید دیوارپوش های آکوستیک، دو مزیت مهم را برای باشگاه های ورزشی فراهم آورده است. نخست: با توجه به اینکه در باشگاه های ورزشی آهنگ های تند با صدای بلند پخش می شود، وجود دیوارپوش هایی آکوستیک برای جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی و مزاحمت برای همسایه ها بسیار ضروری است. دوم این که در بسیاری از موارد ایجاد فضایی آرام برای افزایش تمرکز ورزشکاران در حین فعالیت هایشان بسیار مهم بوده که دیوارپوش ها و تایل های آکوستیک آذران فضانما تمام این موارد را به راحتی تامین می کند.
پارتیشن های تک جداره و پارتیشن های دو جداره از دیگر محصولات شرکت آذران فضانما برای استفاده در باشگاه های ورزشی هستند که با استفاده از آن می توان به راحتی فضاهای مختلف ورزشی را از هم تفکیک نمود. شرکت آذران فضانما با تولید پارتیشن دو جداره به مشتریان ورزشی خود این امکان را می دهد تا فضایی آرام برای ورزش هایی نظیر یوگا فراهم کنند. لازم به ذکر است که طراحان شرکت آذران فضانما در راستای جلب رضایت مشتریان خود به تولید پارتیشن ها در طرح ها و رنگ های مختلف پرداخته تا پاسخگوی طیف وسیعی از سلایق باشد.

بهره گیری از دیوارپوش و کفپوش در سالن و مراکز ورزشی بهره گیری از دیوارپوش و کفپوش در سالن و مراکز ورزشی

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر صفحات بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LcoQQ8gAAAAAIXVDhxLnuClb0j_S4Xyk5icLxGe